Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Juli 2010 del 3

Många pyttesmå brillor som sitter tätt in till varandra som ser ut som de spritet ut grus på ringen istället för stora stenar . Skall försöka ta kort på förlovningesringen som har en stor och 38 små om 0,38 karat. Tror att det blir en dunder snygg kombination. Tycker också Engelberts ringer är onödigt dyra så jag letar på Kaplans m.m. Kanske än begagnad?

• Korallbruden

Oh! tack tjejer

KatjaB du har lärt mig ett nytt ord idag. Det var precis vad jag menade. Tack snälla.

KatjaB skrev 2009-11-02 23:18:32 följande:
    som pavé infattning eller?
  • Korallbruden

Är så glad. Skall till Princessa på måndag och prova klänning. Äventyr!!!

• Korallbruden
    rosesarered skrev 2009-11-06 09:33:17 följande:
    Hej alla,jag har knappt nån tid för bröllopsplanerings överhuvudtaget just nu och mitt i alltihop har jag fått jobb också! så nu ska jag tydligen jobba halvtid samtidigt som jag pluggar. Känns spännande, roligt och enormt läskigt måste jag säga. det är inom mitt blivande yrke jag ska jobba.Så nu behöver jag goda råd från CeKe som både jobbar och pluggar, hur gör man?? för att få tiden att räcka till?Korallbruden,vad lustigt för jag har bokat en tid på Princessa på söndag! Det värsta är att jag har kikat på hemsidan och på alla klänningar, Maggie S klänningarna ser ju riktigt fina ut! de är väl de som är rätt dyra också?? får se till att inte kära ner mig i nån dyring.Det som är tråkigt är att jag ska ha med mig sambon eftersom ingen annan verkar ha nåt intresse av att följa med. Nåväl det går bra det med antar jag.
    Hade tänkt att boka på lördagen så då hade vi ju kunnat hjälpa varandra Skall gå och prova ensam på måndag dock så ville jag ha hjälp av den urgulliga ägaren till butiken och jag känner att jag rört runt bland så många klänningar i tanken så nu är jag för första gången osäker på vad jag igentligen vill ha? Det är inte likt mig...