Juli 2010 del 3
Ceke: Det blir ju inte samma kvalite.... =))) patetiskt jag vet...
Nej vet ni vad! Kvällspromenad.. det börjar bli dax för det... skall gå och fråga mr korall om han vill hänga med.
Tack för idag och trevlig kväll.
Ceke: Det blir ju inte samma kvalite.... =))) patetiskt jag vet...
Nej vet ni vad! Kvällspromenad.. det börjar bli dax för det... skall gå och fråga mr korall om han vill hänga med.
Tack för idag och trevlig kväll.
Jättevackra ringar Hade du tänkt den som ett "eternetyband" eller mer som en allians?
Hade taget beslut på ett "eternetyband" men insåg att jag under mitt liv kommer att behöva ta ut ringen och det är inte lätt med "eternetybandet" där av fick det blir allianslösningen. Ett etgernetyband är så mycket snyggare...
Hoppas det kan vara till lite hjälp.
Lycka till!
Kommer att bli dundersnyggt med ringen och härrgården låter också kalasbra. Hoppas att allt löser sig på bästa sätt.
Jössös! Jag stavar värre än någonsin idag.... bakis sedan firmafest igår. Det heter ju herrgård...
Min älskling har enbart en ring. Jag har försökt klistra in bilden i galleriet men det funkar inte så jag länkar den istället www.juvelsalongen.se/wp-content/uploads/2009/03/herrring-10.jpg Den är lite annorlunda... jag försökte få honom att välja en annan modell men älsklingen ville ha den. Nu mera tycker jag hans ring är roligare än min
Svarta diamater samt mattborstad platina. Vi delade kostnaderna för varandras ringar. Han ville ha en vanlig i rödguld från början så jag var så lyckligt lottad fram till han hittade denna .
Tack så mycket.
Mig också!
Håller tummarna för att tyg och tejp går att hitta på andra ställen
På torsdag är det sista anhalt i klänningsletandet. Pronovias står på kö och håller tummarna på att de får bort tankarna på Garamajklänningen.
Hej KatjaB!
Det verkar vara lättare att hitta kopior eller begagnade Pronovia än Garamajer... har fortfarande en dröm om en redan använd klänning även om spargrisen fortfarande är hotad
Det där med inbjudningskort verkar inte vara så lätt... vi funderar på ett enkelt kort med hänvisning till en hemsida.
Skälva utformningen av kortet är vi inte klara med. Tycker "alla" verkar vara så extremt duktiga med sina kort vet inte om jag skulle ha tålamod att göra 50 st jättefina kort? Hur tänker ni där brudar och hur lång tid tar varje kort?