Juli 2010 del 3
Bra jobbat! vad snällt gjort av butiken att sälja en påbörjad rulle.
Bra jobbat! vad snällt gjort av butiken att sälja en påbörjad rulle.
Vi har varit på Prinsessa samt Garamajs butik på Karlavägen. Båda har varit bra. Skall iväg och testa idag och återkommer för att berätta mera.
KatjaB: Snyggt med svarta diamanter och ja!!! det är betydligt trevligare i prislapp. I älsklingens ring ramlade det ut en och det var inte dyrt att få en ny inslagen i ringen.
CeKe: Håller tummarna på att den ekvationen går ihop det är kul att få höra era berättelser om klänningar
Nu hoppas jag att det är färdigprovat i klänningsdjungeln... har hittat två stycken som jag gillar och är snygga på mig. Det är de två översta klänningarna i mitt galleri. Vad tycker ni tjejer?
Grattis Det blev en underbar klänning!
Var och testade Pronovias idag och fastnade för en Geraldine så nu velar jag mellan en Garamaj och en Pronovias..
Det låter som klänningen blev jättebra och drömbra att få den för 8 isället för 16 000 kr.
Välkommen bruden
Kul att du hittade hit!
Pillan bridezillan skrev 2009-11-28 15:24:17 följande:
Grattis Katja! Vad glad jag är för din skull. Bra jobbat med prutningen på priset. Har du bild på drömmen?
Hälsningar Korallbruden
Den är vacker
Hej och välkommmen tillbaka
Solklart får du ihop ett underbart bröllop på denna tiden. Har vänner som gjort fantastiska bröllop på tre månader.
Lycka till och välkommen i gänget.
Det finns många kanontjejer här med bra koll på läget så minsta fundering så fråga på, så gör vi allt vad vi kan för att hjälpa
Jag har bokat håruppsättning
Kece: Vi har det som ett stående skämt hemma ... +meny till alla under middagen Det blir billigt och bra!!! Mr K tycker att jag skulle kunna gå in i kyrkan med Ronald MacDonald under sången "Dagar kan passera fort som en våg på öppet hav... livet har sina goda stunder" asg... min pappa lever inte så varför inte... bröllopet är sponstrat av MacDonals ... inte så vackert men orginelt
För att vara seriös igen så ja vissa Macdonalds har/har haft hemkörning. Kolla deras hemsida eller ring närmsta restaurang och fråga.
Kece: Lycka till! Som nattamat är det ju optimalt och leksaken kan ju få bli en "liten present" till gästerna.
Rosesarered: Vad härligt att få hämta sin klänning, lyckost dig. Be om en förvaringsgaderob så händer det inget med klänningen
Kece: Bra jobbat med förhandligen MD. Går detta igenom på hemmafronten så är du grym på att förhandla
Låter som ni kommer att få en riktigt rolig fest!
Förlåt men jag kunde inte hålla mig