Inlägg från: Blomsterbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Blomsterbrud 2008

Fotograf i Norrköping

Vi hade Fotografica i somras och dom tar fantastiska bilder! Dom är inte dyra i timpenning (vi hade först fotografering ute i 1,5 timme och sen var dom med under vigseln och på minglet med snittar och skumpa efter), men deras album och löskopior är inte helt billiga...

Det bästa med Fotografica är att dom är två stycken och att dom är lite galna! Dom lyckades till och med att få mig som HATAR att bli fotograferad och alltid blir stel, att slappna av, le och skratta så det "nådde ögonen" och dessutom tycka det var skitkul!

Om du vill kan jag inboxa länk till våra bilder!

• Blomsterbrud 2008
    katarina1984 skrev 2009-09-08 11:11:58 följande:
    Vi har anlitat fotografica till nästa helg. Skulle gärna vilja se lite bilder blomsterbrud 2008 =)Vilket album tog ni?
    Vi har inte valt album ännu! Jag fick lägga in lite bilder här på BT för Fotografica.
    www.brollopstorget.se/hem/blomsterbrud_2008/gallery/phpuzgb0t.jpg

www.brollopstorget.se/hem/blomsterbrud_2008/gallery/phpah51de.jpg

www.brollopstorget.se/hem/blomsterbrud_2008/gallery/phpmfbmou.jpg

www.brollopstorget.se/hem/blomsterbrud_2008/gallery/phpvdwmn1.jpg

Ska inboxa dig också!
  • Blomsterbrud 2008

Tack Zanzibar brud! Det är min mammas trädgård (min barndomsträdgård), så tyvärr inte tillgängligt för andra. Men vi hade ett alldeles fantastiskt bröllop där! Min mamma och hennes man är rosfantaster så det är en riktig blomsterträdgård. Ska höra med dom om dom vet nått "liknande" ställe i trakten där man kan gifta sig -dom har i alla fall full koll på alla rosenplanteringar osv runt Norrköping.

Fotografica ÄR dyra. Men man får det lilla extra. Dom lägger ned mycket tid och hjärta på fotografering och bildredigering. Jag brukar som sagt INTE göra mig på bild, men jag är jättenöjd med bilderna -jag ser naturlig ut tycker jag- och jag hade jättekul vid själva fotograferingen.

Vi valde mellan Fotografica och en billigare, men duktig amatörfotograf från Linköping
    www.peterssonfoto.se/wedding/index.html

Sen måste jag bara säga att en av dom bästa amatörfotografer som jag sett fotografera bröllop är lolca:s fotograf! Men han bor inte i trakten och jag vet inte om han gör såna jobb "på beställning"...

• Blomsterbrud 2008

1 Grevinnan skrev 2009-10-09 11:13:25 följande:

Jättefina bilder blomsterbrud 2008! Vad kostade Fotografika? De verkar bra som sagt, har varit i kontakt med dem. är nog dax att boka snart om man ska gifta sig i maj?
    TACK! "Vanlig" Bröllopsfotografering kostar 1000 kr och vill man ha dom med mer under dagen så var timpenningen 500 kr (om jag minns rätt) och då får man två fotografer. Sen kostar albumen allt mellan 700 och 8000 kr beroende på albumtyp, antal bilder, storlek osv... Lika bra att boka i tid -de hinner ju bara med ett bröllop per dag, så har man otur så hinner nån annan före! Lycka till!
Svar på tråden Fotograf i Norrköping