Bröllop 2010 del8
Nu har jag också hittat hit
Nu har jag också hittat hit
Hej tjejer! Det var ett bra tag jag var här sist. Det har varit mycket och bröllopsplaneringen har stått stilla, men nu är vi redo igen. Vi väntar vårt första barn också som ska komma i april, så det blir 3 månader före bröllopet, huga!
Hur går det för er? Hur långt har ni kommit?
Lina o Peter: Tack tack det känns jätte roligt eftersom vi har kämpat i 3 år och med ett par missfall i bagaget.
När gifter ni er? vad är det för typ av lokal ni letar och var?
KatjaB: tack Ja, ni verkar ha kommit en bit på väg, kul!
Den möhippan lät inte alls dum
Bluebride: tack Hur går det för er?
Bettertogether: det är svårt det där med möhippa tycker jag. Jag vill inte ha ngt festande vet jag och nu när jag är gravid ännu mindre hahaha. Kanske en trevlig middag på ngn favvo restaurant med de närmaste vännerna? Vet inte det låter lite tråkigt kanske med jag har inte kommit så långt med det där än.
soonArms: välkommen!
Vi ska försöka boka killens kläder snart, vi ska hyra dem nämligen. Sen ska vi boka provsmakning på tårta på ett av två ställen som vi kan tänka oss beställa ifrån. Och sen behöver jag hitta tyget till dukningen i purpur. Det är iaf det som ska göras före jul.
bluebride: ja, men då har ni kommit jätte långt! Vad kul! Vet ni vad ni vill ha för tårta?
sundance: vad kul att det ordnar sig
bluebride: om ni ska ha flera våningar så kan man ha i olika smaker. Ja, prata med konditorn de vet vad de ska göra.
vi är tre: hahaha snacka om röta
Oj vad ni skriver, man hinner inte med!
Igår var vi och tittade på tyget som vi ska göra löparna av så nu måste jag kolla hur många meter det är och gå och köpa den helt enkelt. Sen är det servetter som jag måste hitta.
bettertogether: tyckte bäst om den första ringen. Tycker att du ska välja den du känner mest för
bluebride: åh nej, vilket skit!
Vink vink Fenixx
Bluebird: tycker att den första som har mera färg var finast
sundance: tycker att båda klänningarna är jätte fina så jag kan nog inte hjälpa dig där. Om du inte tänker på det praktiskt, vilken vill du helst ha?
Jag tyckte att fotograferna var så dyra att vi bestämde oss för att låta 2 av våra gäster som är hobbyfotografer att ta alla foton under bröllopet. Vi har några st till av gästerna som är fotointresserade och duktiga så jag är säker på att vi kommer att bli nöjda.
Love is skrev 2009-11-23 09:00:17 följande:
sundance: det låter fint men har svårt att se det framför mig. Kan inte du göra ett prov så man får se?
bettertogether: stort grattis!
pandis: grattis! Vad flitig du har varit
Åh vad gott med lussebullar! För oss blir det bak nästa helg när sambon inte jobbar