KatjaB skrev 2009-09-27 15:29:36 följande:
nej, jag tänkte mest om det i princip blir på dagen som ni tänkte likadant, då blir det väl någon som får skjuta på sitt. Har ni samma lokal så förstår jag att det känns som att man inte kommer kunna skilja på bröllopsbilderna. Men är du säker på att de tänkt det då? De kanske har en helt annan tanke med sitt bröllop. De kanske inte ska ha lika stort bröllop som ni heller så att det ändå blir annat när ni gifter er. När min syster sa att de ska gifta sig så blev jag ju glad för deras skull men lite ego och tänkte att tänk om de väljer att lägga sitt bröllop precis innan oss, vilket skulle ha känts lite antiklimax. Och hon var superhemlig med allt vad de skulle göra, så då undrade man ju lite om man själv gjorde bäst i att vara lika hemlig också. Men nu så ska ju de ha ett vinterbröllop och jag TROR att de helst vill gifta sig i Norrland med massa snö och ishotell, så vårt sommarbröllop blir ju väldigt olikt deras.
Ja, tänker man efter så känner väl de likadant, om de nu ska gifta sig nästa år vill säga. Ligger ju i deras intresse med att deras bröllop skiljer sig från vårt. Och vi var först ut iaf