• Paja

Bröllop 2010 del8

Jag hoppar in här med ju! 14 augusti är vårt datum!!

Kyrka och lokal är fixat och snart om två veckor är det dags att meddela resten av släkten!

• Paja

jag har redan börjat gå in mina skor.. vill ju att de skall sitta som gjutet..

• Paja

Vad man klär i för färger stod i seneaste bröllopsmagasinet, nu är jag på jobbet men när jag komme rhem kan jag ta och skriva in det i en egen tråd :D Håll utkik, jag lovar att länka den också i denna!

• Paja

Vi skriver:

Vigsel mellan Namn & Namn
    sker i Denna Kyrka klockan 00:00

Efteråt Skålar vi med champange och äter tårta,

för att senare samlas igen när vi bjuder på mat och tillhörande dryck.

På ett ugnefär..

• Paja

stavar som en kratta, ber om ursäkt för detta!

• Paja

Jag har fått fnatt, jag velar fram och tillbaka hur jag skall göra med inbjudningarna. Göra själv eller köpa, och när skall jag börja?? Hur skall de vara, komme rjag bli nöjd? JAg får nog bara göra dem och sen se..

Sen fick jag bestämt höra från min blivande att jag inte hade något med buketten att göra, lite blandade känslor om det, han har inte gett mig en blomma på 7 år, men som far min sade, han ger mig den viktigaste buketten.

Vad har jag mer tänkt på, jo kom på världens roligaste överraskning för mina gäster, tänkte att vi skulle köpa sån Sky latern till alla gäster i vitt och sen hittade vi en sky latern som var ett jätte hjärta så det ska vi fixa på kvällen sen över sjön. Det tyckte jag var bra sätt på att avrunda kvällen på och då passa på för att tacka att alla kom! Vi vill vara de som går först

hur går det för er???

• Paja

fast vid halv elva elva tror du inte det börjar skymma då i augusti??

KatjaB skrev 2009-11-14 23:21:46 följande:
    vi ska också ha sky lanterns fast bara i vitt, det är ju så otroligt fint Det blir ju dock inte speciellt mörkt ute på sommaren men skymmer gör det ju iallafall
  • Paja

HAHA,
    jag läser som en kratta, sorry

Paja skrev 2009-11-14 23:22:51 följande:
    fast vid halv elva elva tror du inte det börjar skymma då i augusti??
  • Paja

nä det hoppas jag verkligen inte! Dessa små eländiga mygg!!
    men ska ni ha till varje gäst eller ska ni ha bara till er två??

KatjaB skrev 2009-11-14 23:38:07 följande:
    hehe gifter oss i början på juli, men vi bor ju mitt i landet så det borde ju bli mörkare ialllafall. Hursomhelst så tror jag att effekten blir väldigt fin, och så får vi väl hoppas att det inte är en likadan mygginvation som förra året
  • Paja

Ja helt billiga var de inte, hittade på balunz.se och vi har räknat med mer pengar än vad som gick åt till klänningen så då bestämde vi att alla skulle få varsin. Skönt när man fyndar bröllopsklänningen som är som en dröm

Svar på tråden Bröllop 2010 del8