Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del8

Bluebride strongt, jag hade aldrig pallat att skriva för hand. Så jag kör stämpel och skrivare

katja stolsöverdragen är jätte fin, nr 3 var fin men behöver du verkligen sy igen flärpen? tyckte inte det gjorde något.

peggy sue välkommen, skaffa en sån lista med to do saker att göra för varje månad så vet du hur du ligger till. Tror Katja har en sån i sin blogg men finns här inne på bt någonstans med.

• Blivandefrueriksson

Peggy sue tycker du kan skicka inbjudningar i god tid så de har lite tid på sig att planera och hitta övernattning

• Blivandefrueriksson

Shit vad ni skriver. Jag väntar på svar från värdparet när vi ska ta en middag och planera lite.

• Blivandefrueriksson

jag tror det med blir bra. Han fyller en fred och jag kommer boka det till dagen efter så han kommer inte få veta något förns på lördagen. Men sen ligger det i samma stad som vi bor i och ska bli lite roligt att få sova på hotell fast hemma. Ska bjuda in alla vänner med till på kvällen efter 3 rätters middagen för då är det disco och roligt då om hela gänget kom och övveraskade han.

• Blivandefrueriksson

Spa är ju en upplevelse med Sen får han tillbringa dagen med mig och en natt på hotell.

Humlan66 skrev 2009-11-17 14:16:17 följande:
    Min fyller ju år i Feb han, men han vill inte gå på spa *s* det intresserar honom inte ett dugg. Fick reda på det då hans moster fyller 60 jan och hennes barn fixat det åt henne och ville att alla skulle haka på. Men det kostar 1700 kr pp och det är ju inte alla som har råd medTycker personligen hennes barn kunnat gå på detta med henne och fixat en liten fest för resten utav gänget istället Min gubbe ska få någon slags uplevlse. Bilar gillar han ju
    Lyckliga bruden jag gjorde en tårta med bmw loggan förra året till min sambo, så tror nog du klarar att göra en med fotbollslogga.
  • Blivandefrueriksson

cire jag ska ha bh under. och det kvittar lite om klänningen är välsydd eller ej beror helt på vad du har för bröst

såg att ni skacaka kött mängd, beräkning per portion brukar charker säga 150-200 gram men när man har buffe kan man beräkna lite mindra pga av att det är så mycket annat med.

• Blivandefrueriksson

Bluebride låter dyrt för 37kr biten. jag vet en privat som tar 19 kr/ person för sina bröllopstårtor

• Blivandefrueriksson

Var på jul marknad idag på ett ställe och då hade den lokala ica affären ett bås, och se där de hade kina lampor såna man tänder på så flyger de upp i luften. Tyckte det var kite roligt att ICA hade det.

• Blivandefrueriksson

vi är tre vad roligt.

Vi ska fotas innan, pratade med en kompis som är fotograf och han rek innan. Vi kommer nog inte dock ta han, han är svindyr och tror inte vi får rabatt plus att han är ju bjuden på bröllopet med.

Jo igår när jag gick förbi en pysselaffär som hade egen gjorda smycken hade de även tiara och krona, blev kär in en liten silver krona som är så söt och bara 2 cm hög så söt. Måste bara ha kostade 225 så inte så farligt.

Svar på tråden Bröllop 2010 del8