Bröllop 2010 del8
Lina o Peter skrev 2009-10-20 19:42:37 följande:
Lina o Peter skrev 2009-10-20 19:42:37 följande:
Nu har jag gjort ett nytt blogginlägg med bild på tyget/pappret jag köpte att göra löpare av :)
myhusbandswife.blogg.se
Nu börjar vi ha inhandlat allt som behövs för dekoreringen!! :D Och det känns faktiskt jätteskönt att redan nu, 8 månader på förhand, ha färdigt sådana grejer. Då får vi njuta mer av resten av året och göra småpyssel och handla sånt som inte går att handla nu.
FANTASTISKT! :D
En annan tankenöt... hur är det egentligen. MÅSTE man bjuda någon gammal vän (om man antar att man inte träffas så ofta mera) bara för att man själv var bjuden på dennes bröllop för 5 år sedan?
Vi hoppas på 3000 ? för hela 135 gäster ;) Optimistiskt? Kanske, men vi ligger riktigt bra till än så länge!
Vi har klänning, skor åt oss båda, bordsdekorationer, dukar, vinglas, inbjudningskort + kuvert, muffinsformar, servetter samt ljus och ljuskoppar + festlokal för sammanlagt 720 ?
På dagens tidning fanns en annons om att en guldsmedsaffär här i staden har lagertömning och rear bort grejer för -50%... Det vore kanske värt att ta sig en titt?! Och vi som inte hade tänkt gå och titta på ring förrän mot våren någon gång. :P
Visst är det dyrt... men oj så mycket billigare det är än att springa och köpa värkmedicin, näsdukar, nässpray och halspastiller! :) Och man sparar ju faktiskt också tid om man är frisk istället för att ligga hemma i sängen när man kan uträtta annat. :)
Jag röstar JA, för actimel ;)
Är det någon annan som börjar få julfeelis! ^^