Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del8

Våran kompis tar 7000 men vet inte hur mycket han tar och ur mycket man får.

Men de ligger la mellan 5ooo och 10ooo och fortsätter
    uppåt.

• Blivandefrueriksson

pandis oj 6 rätters vad var det för mat då?

Katja så klockrent och roligt svar

jag vet en fotograf som tar 2900 för heldag och då frå man alla kort, men att hon har rättighet att använda dem. Och varför inte.

Men ska nog fråga kompisen kanske om han vill och rabatt annars tar vi den andra. kan rek en fotosida där jag hittade hon som tar 2900.

• Blivandefrueriksson

Katja det är här inne på fotosidan jag hittade henne www.fotosidan.se/ man måste va medlem för att kunna kolla in de olika fotograferna men är gratis. Hon jag menar kommer jag inte ihåg vad hon heter där inne har henne på FB nu för tiden.

• Blivandefrueriksson

Bluebride yes men kan inte ge ut det för bröllopet är hemligt för släkt och vänner fram till sommaren.

• Blivandefrueriksson

Vårat värdpar kommer också va våran toastmaster, hålla i lekar eller vad som nu kan dyka upp på kvällen. Ska ju ha möte med dem i Jan och får se då om de vill ha osa´t eller om vi tar det. Annars osa till oss och så nämner vi att de är värdparet om de har bus eller tal de vill komma upp under kvällen.

• Blivandefrueriksson

sundance så hade jag med förra veckan men sen testade jag några timmar efter och då funkade samma bild som de nekat innan, trots att jag inet arbetat om den el något.

Bluebride jag är 5 i landet som har mitt namn, men när jag tar sambons efternamn blir vi ca 100 som har det Då menar jag med förnamn och efternamn

• Blivandefrueriksson

Bluebride då blir du one of a kind sen då
    Fast det är man ju redan med eller utan namn..

Måste ju berätta långtar så in i tusan, Nästa onsdag den 2 åker jag och hjärtat till gran canaria. Fy fasen vad jag längtar. Bara 6 kvällar till att jobba.

katja det låter ju super att de kan fixa bänkar. Men ruinen och herrgården var inte samma ställe va?

• Blivandefrueriksson

Det är dyrt med tårtan men tror inte det är så dyrt för den modellen ni vill ha. för vad jag ar hört så är det inte många som vill göra den amrikanska modellen på tårtor då den är svårare och tar mer tid.

• Blivandefrueriksson

majsan vänta ett tag, lägg det åt sidan. Det är så mycket nu, jul och nyår och annat man ska hinna med.

jag har lagt det åt sidan tänkte ta tag i det igen efter mötet med värdparet/toastmaster i jan. Den ena i värdparet jobbar på ett tryckeri så hoppas jag kan köpa lite papper genom han, plus att jag hoppas han hjälper mig med inbjudningarna då han trots allt är datagrafiker

• Blivandefrueriksson

Vet inte vem det är som skrev om 500 för en kväll, och tycker det är helt rimligt.

Bluebride hur blev det?

• Blivandefrueriksson

Krystal ingen idé med listan som pandis sa. Men fattar inte varför alla tar fel för jag kommer aldrig med på de nya som folk lägger in .

• Blivandefrueriksson

Vi kommer inte ha smekmånaden direkt efter då vi kommer önska oss till den. Men förhoppningsvis får vi ihop till en thailand resa eller karibien kryssning är målet.

• Blivandefrueriksson

Ninni har du köpt cape´n i ditt galleri? Sälja den sen?

• Blivandefrueriksson

Spanar förbi en snabbis och vinkar hejdå. Idag drar jag och Älsklingen till Gran Canaria i en vecka. Så syns i nya tråden.

Svar på tråden Bröllop 2010 del8