Bröllop 2010 del8
Lite OT, men denhär videon är så cool! :) Det är hur ett par presenterade deras hemliga bröllop på deras gemensamma födelsedagsfest (han 40 år, hon 30 år). Måste ses! :)
Lite OT, men denhär videon är så cool! :) Det är hur ett par presenterade deras hemliga bröllop på deras gemensamma födelsedagsfest (han 40 år, hon 30 år). Måste ses! :)
Vi fick (nästan) problem med vem vi ska bjuda igår också... Vi va hos svärföräldrarna när svärmor började fråga vem vi har bjudit och sånt. Och sedan tyckte hon att ja inte behöver ni ju bjuda xxxxxxx, xxxx, xxxxxxxx, xxxxxxxxxx, xxxxx eller xxxxxx från sverige, för de kommer nog inte.
Oops! Dem hade vi ju inte TÄNK bjuda heller. Så det ordnade sig till det bästa. ;) Men jag satt som på nålar så länge hon pratade om vem som skulle behöva bjudas. Men jag sa snällt åt henne att vi vill bara ha de som vi brukar umgås med NU med på bröllopet, och förklarade att vi har en liten budget. *puh*
I lördags träffade jag en av mina nära vänner och det blev mycket prat om min stundande möhippa (som hon så snällt lovade att ordna ;) )... Och hon frågade vad jag skulle vilja att hände, vad jag vill göra.. Och ni ska tro att det är en svår fråga..
Vad skulle DU vilja göra på din möhippa?? :)
Åh, nu har vi äntligen frågat ett par om de kan vara toastmaster och toastmadame åt oss!! :D Och det lät positivt ;)
...det känns som att det är någon viktig punkt i bröllopsplaneringen jag har glömt bort att tänka på... men vad sjutton ska det kunna vara?! :o Det borde finnas en "standardlista" för planerande brudar, typ:
-bordsdekorationer
-dukar
-björkar
-mat
-örhängen
-underkläder
osv... Jag menar en RIKTIGT detaljerad lista ;)