Bröllop 2010 del8
Vad har ni för er ikväll då?
Själv är jag gräsänkling, Simon är i Uddevalla med bandet och spelar. Tänkte kolla på idol och bara njuta av lugnet nu när barnen sover
Vad har ni för er ikväll då?
Själv är jag gräsänkling, Simon är i Uddevalla med bandet och spelar. Tänkte kolla på idol och bara njuta av lugnet nu när barnen sover
usch usch.. vägde mig nyss. Var ju först så peppad och gick ner 5 kg, sen så struntade jag i det helt när jag blev sjuk, kom av mig liksom och blev lite väl mycket unnande ett tag. Så nu har jag gått upp två kilo. Fick lite ångest och har nu bestämt mig att nu jäklar ska jag ta nya tag. Gjorde lite situps nu och Astrid som inte alls hade lust att sova satt på min mage som en tyngd. Hjälp vad mycket tyngre det var! Nåja, kanske ger resultat iallafall
nej, jag gillade inte frieriet alls.. och hur hyggligt var det att visa de där fula bilderna på henne när hon bränt sig i solen
Nej, det ska vara mer romatik och lite mer personligt.
sundance: åh vad gulligt av honom, kan tänka mig att det piggade upp dig
Ja, spontana överraskningar, stora som små är ju så himla kul att få. Att få ett tiopack med rosor från Ica bara sådär, eller att komma hem från jobbet och det är städat, diskat och maten är klar. Då blir jag lite extra kär på nytt