Bröllop 2010 del8
Lina o Peter skrev 2009-11-03 12:13:33 följande:
Ja det är lite svårt... 10 min är lite javisst, men precis som din sambo KatjaB så tittar min på Top Gear mm, och han blir alldeles till sig över just den bilen. Man kunde få åka längre, 30-40 min, men då kostade det 3500:-!!! Förstår ju att det blir dyrt då försäkringarna inte lär vara gratis, men det går bara inte, är ju fortfarande mammaledig oxå. :-P Flyget var längre visst, men då måste vi fara ca 40 mil oxå. Mja, får väl se hur det blir.Har inhandlat klänningarna på Kapp Ahl nu, fick en hundring rabatt när jag blev medlem oxå! YES!
ja, fast jag kollade på
liveit.se och på vissa står det ju att det är en självrisk som föraren fick betala på max 20 000 kr omman kvaddar en bil. Nu kanske inte risken är så stor, men jag blev lite nervös och bokade istället ett par biljetter till lokala öl och whiskeymässan
anoli: hahaha, jag vet
läste upp allt till simon och han vek sig av skratt när han fick höra mina och andras kommentarer. Sen att han svarade så man fick stå o skämmas lite, hehehe. Bryr mig ju inte så men känner mig ju plötsligt lite taskig som skrev att han hade visat fula bilder på sin sambo.. ooops!