• KatjaB

Bröllop 2010 del8

Blivandefrueriksson skrev 2009-11-04 11:40:56 följande:
    Katja det med postern verkar coolt. popcorn behållarna går ju ta fram senare på kvällen. Mattan vet jag inte hur jag ska ställa mig till
    ja det är ju alltsi inte till vigseln utan själva festlokalen. Få se hur vi gör, vi hade ju en jättefin biograf här i stan som hade varit helt perfekt men den är tyvärr riven. Men lokal har vi ju.
    Popcornen var till senare såklart, istället för de obligatoriska nötterna som snacks
  • KatjaB
    anoli skrev 2009-11-04 22:41:52 följande:
    Katja, vad har ni för yta på era ringar?
    blanka, tycker det är så fint, och på de sidenmatta står det ju att de blir blanka med tiden iallafall så då tänkte vi att de kanske blir lite småfula efter ett tag annars.
  • KatjaB

här snöar det också, såg ut som en tvättbjörn när jag kom fram till jobbet med mascaran rinnande

Jag tänkte lite på gördel, men så vet ju jag att simon skulle förmodligen gilla korsetten o ska man nu ha en nån gång, så är väl denna en bra dag för det
    Har budat på en billig på tradera som jag hoppas är fin, annars så kommer jag nog ha ltie is i magen och kolla utbudet runt jul/nyår. Då brukar det ju finnas massa fint

• KatjaB

vad skulle ni göra? betala frisören 700 kr för sminkning, och då inte få med några som helst produkter. Eller betala det dubbla till make up store men då få med produkter för samma värde? frisören har jag ingen aning om hur pass bra hon är på smink, make up store vet jag är duktiga

• KatjaB
    mammab skrev 2009-11-05 20:44:47 följande:
    hej hej, inte haft tid att sitta vid datorn!

Nu har jag iaf en tärna frågade henne i veckan och hon tackade ja! Ska sätta mig å leta lite kyrkor och lokaler nu och skriva upp till karln så får han kika sen också när han har tid. sen ska färgtema betsämmas så jag kan börja pilla med inbjudningskort!
    vad kul, roligt att komma igång med planerna
  • KatjaB

bluebride: jobbigt att det strula ihop sig för er med planerna.. men går inte bilträffen att flytta på då?
    Angående att inte ta hand om dottern lika mycket som du nog ett problem som ni bara kan lösa med att får mer tid själv med henne. Då kommer han att göra allt som man måste när han är själv med henne och du inte är där och gör allt av ren vana och rutin.

Vi skulle ju åka iväg idag och kolla på herrgården som jag berättade om tidigare, men de är sjuka så det blir en annan helg.
    Ska ha barnvakt ikväll och gå på bio tänk vad lite som krävs för att det kännas lyxigt mot innan man fick barn

• KatjaB

blivandefrueriksson: nej, inte min sambo.. det var nog bluebrides sambo du tänkte på

• KatjaB

Åh, blir tokig på min syster, hon ska vara barnvakt och det är ju visserligen snällt men bion börjar om 20 minuter och hon har fortfarande inte kommit!! Vi kommer ju inte ens hinna i tid och har redan köpt biljetter o allt. Blir så irriterad, först hade vi dessutom tänkt åka buss vilket hon fortfarande trodde nu när jag ringde och undrade vart hon var, och hade vi gjort det så skulle vi verkligen aldrig hinna. Nu får vi ta bilen men det är ju inte det lättaste att hitta parkering såhär på kvällen.
    Tack för det..

• KatjaB
    pandis81 skrev 2009-11-07 20:54:16 följande:
    ååå vad trist när man har planer och framför allt tider att passa. jag hoppas att ni hinner och att ni får se bion.. vad e det ni har beställt biljetter till..
    bröllopsfotografen, den var rätt rolig. kul att gå på bio även fast det inte kanske var en biofilm direkt. När min syster väl kom så var klockan kvart i nio, åkte iväg och letade febrilt efter parkering, springer upp och så är biomaterna trasiga så det är världens köer. Var bara att ställa sig i kön.
    Så klart råkade vi ju ta den kö som gick långsammast men tillslut så fick vi iallafall våra biljetter.

Håller på och fixar lite mysfrukost här.. det är ju fars dag idag.
  • KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-11-07 21:45:31 följande:
    www.sweeties.se/shop/category.php har ni sett sweeties sida med tärn klänningar? helt ok priser tycker jag nog
    de hade mycket fint.. bara ett tips dock, de beställer sina kläder från millybridal så du kan få samma kläder till bättre pris där. de hade rätt bra priser på favorsaskar också om man jämför med tex calligraphen
Svar på tråden Bröllop 2010 del8