• ninni84r

Ja, nu börjar det kännas på riktigt när man får göra det :)
    på min dator så syns det inget ensamt J ?! hmm, får kolla upp det där... skumt...

Fenixx skrev 2009-09-18 10:00:44 följande:
    skoj att få lägga ut sin hemsida nu! ni hade med bra info för alla gäster med!dock såg jag på rubriken vid önskelistan så i slutet hade det kommit med ett ensamt J(ifall det kanske inte ska vara där)
  • ninni84r

ja, lite annolunda historia kanske ;)

KatjaB skrev 2009-09-18 10:07:00 följande:
    vad kul att se andras.. vår är i princip klar men vi tänkte göra den öppen förrän när vi skickar ut våra inbjudningar nästa år. Tyckte ni fått till den bra, och vilken rolig historia hur ni träffades!
  • ninni84r

Tack så mkt. Ja klart du får (har hittat "önskelisttexten" från ngn annan med..) :)

Lina o Peter skrev 2009-09-18 18:51:16 följande:

ninni84r:Jäklar vilken klockren sida!!! Hur bra info som helst! Jag har haft hjärnsläpp så vågar man fråga om man får kopiera dikten om resa som present och kanske även lite annat? Du hadde så bra upplägg, logiskt och lätt att hitta!
  • ninni84r

Haha, ja det va ju roligt :)

Lina o Peter skrev 2009-09-19 07:23:47 följande:

Tack ninni84r! Lägger också din sida som favorit för inspiration!
    Diz- ja, m2b trodde också att det kanske kunde vara det. Jaja, blir nog bra ändå :) redan många som har osat btw - roligt!
  • ninni84r

ja, ja kolla om det inte är ngn som har en "finare" bil ni kan låna - vi har frågat runt lite men kunde tyvärr inte hitta ngn. nämnde det för pappa, och nästa dag hade han bokat en limo till oss :)

• ninni84r

haha, ja det va tufft men blir nog ett rejält hål i budgeten då ja :)

KatjaB skrev 2009-09-21 08:17:50 följande:
    vet inte om det är nån som har en snyggare bil. Min syrras sambo har motorcykel (som vi förmodligen inte får låna, hehe) och så har han nån typ av jeep, en gammal sak som jag tror har tillhört försvaret. ett stort flak bakpå. Den är rätt cool faktiskt men jag tror inte att den är påställd nu iallafall. Det skulle ju kunna vara nåt, även fast den känns mer student än bröllop förstås. Sambons mamma var på bröllop i helgen där brudparet flög in i helikopter.. rätt häftigt, men jag kan nog ana att vår budget inte riktigt har råd med det
  • ninni84r

håller faktiskt med, hade inte heller velat åka på bröllop utan min fästman tror jag...

Tausen skrev 2009-09-21 11:03:56 följande:
    Svårt att säga. jag skulle nog tycka att det var lite tråkigt att åka på bröllop utan min fästman...men det är ju erat val.
  • ninni84r

jo det håller jag med om, tex. min kusin har nyss träffat en ny med, men honom skrev jag inte med på inbjudan. däremot så verkar det som min m2bs lillasyster träffat en ny, så vi får la se hur det utvecklas - för håller de ihop fortfarande när det närmar sig så får vi bjuda honom med. (visste inte om det när jag skickade inbjudan så på den står det bara lillasysterns namn).. är ju ändå nära släkt!

KatjaB skrev 2009-09-21 11:34:48 följande:
    Det där är ju så svårt med om man ska bjuda par och hela familjer osv.. vi har resonerat så att de som är par och bor ihop, eller varit tillsammans en längre tid bjuder vi båda i paret. (har 3 särbos i bekantskapskretsen som inte bor ihop men som varit ihop rätt länge och som vi träffar bägga i förhållandet) Men låt säga att "pelle" som varit singel och träffat nån ny då o då, men inget varaktigt träffar en tjej ett par veckor innan bröllopet. Han får komma själv, och inte ta med nya kärleken. Någonstans måste man ju dra gränsen och vi får sålla bland släktingarna för att det blir för dyrt och för många för lokalen, så då bjuder jag ju hellre nån jag känner än någons nya kärlek som jag knappt aldrig träffat.
  • ninni84r

ja gör det - hör vad de tycker. har man inte råd så har man ju inte! förstår de ju säkert.

Tausen skrev 2009-09-21 11:56:47 följande:
    Kan ni inte prata med era vänner om problemet och höra vad de har att säga. De kanske tycker att det är helt okej och så är problemet löst? *håller tummarna*
Svar på tråden Bröllop 2010 del8