Inlägg från: junibrud2010 |Visa alla inlägg
  • junibrud2010

Bröllop 2010 del8

Förra veckan beställde vi förlovningsringar..
    Förlovning sker på hemligt datum detta år.. Vi har bokat en helg på hotell i Uppsala helgen till ära

Jag har oxå tittat ut vilken vigselring jag vill ha. Det finns egentligen många jag vill ha.. Men det är bäst jag inte tittar så mycket mera. För då får jag beslutsångest

• junibrud2010

Jaha vi är 4 stycken som gifter oss 19/6

• junibrud2010

Kan inte TS kopiera listan som den är nu och lägga i trådstarten. Då är det lättare om nån ny vill joina oss om sådär 50sidor

• junibrud2010

Nu är jag ganska så irriterad o besviken. Tack o lov går det att fixa fortfarande

• junibrud2010

Jag är så lycklig nu

Barnens kusin som är 10år har lovat att hon vill sjunga Så vill stjärnorna med Molly Sanden i kyrkan. Hon har varit hos oss nu ikväll och provsjungit. lät riktigt bra.
    Så med mycket träning kommer det att låta perfekt..

Så vill hon om jag har en klänning med släp hålla i mitt släp så jag har lovat henne att hon ska få vara en tärna

Min son på 11år sa.. Men hallå mamma är det nåt luciatåg eller????

• junibrud2010
    Blancas skrev 2009-11-11 19:50:23 följande:
    Blancas 28/8 2010 :)
    grattis
  • junibrud2010
    Bettertogether skrev 2009-11-13 13:04:10 följande:
    Jag var tvungen att ta fram klänningen och titta lite på den bara... ;) 7 månader till får den vänta i skåpet innan den får göra premiär! ;) Den är så ljuvlig, och jag kommer säkert att ha den på mej sen fastän vi är gifta :P
    ja varje bröllopsdag kan du ju det
  • junibrud2010

Nu vill jag ha svar snabbt.

Tycker ni att man ska skriva i bröllopsinbjudan att man bjuder på mat?

Och hur skriver man finast i en inbjudan att vi bjuder på välkomstdrink o dryck till mat. Så att folk fattar dom får ta med sig egen festdryck utan att det låter för dumt..

TACK

• junibrud2010

Vi tänkte göra sånadär cocktailpinnar,

tandpetare med t.ex ost vindruva på

• junibrud2010

Finns det någon här som bor i Dalarna som jag

• junibrud2010
    Blivandefrueriksson skrev 2009-11-17 12:57:06 följande:
    Har äntligen kommit på vad hjärtat får i 30 års present av mig, vad säger ni om detta www.hotellhogland.se/spa/spa-weekend-1495-per...
    Det blir en jättebra present..
    Min älskling fyller oxå 30 år. I Januari. Tyvärr har jag inte ekonomi och bjuda honom på nåt spa.. Få se vad jag hittar på
  • junibrud2010

Ett tips till er alla som ska göra egen mat..
    Ibland har dom ju reapris på t.ex fläskytterfile..
    För någon vecka sen hade dom t.ex kött för 39.90 kg. Man fick köpa högst 3stycken.. Men då kan man ju åka flera dagar i sträck och köpa så många et behövs och frysa in..

Bor man ute på landet kanske man har någon som man känner som odlar potatis. Mina föräldrar t.ex odlar själva. Dom får så mycket att dom måste ge bort för att det inte går åt.

• junibrud2010
    Sundance skrev 2009-11-18 18:41:02 följande:
    Förresten... Har någon något bra tips på vad man kan ge svärmor i julklapp? Tokigt svårt! Frågade m2b om en del saker jag tänkt på men "nej, hon bryr sig inte så mycket om kläder i och med att hon alltid behöver ha bekväma kläder i jobbet", och "nej, hon är ju inte så heminredningsintresserad på det sättet" och "nej, hon tycker inte om när folk kommer för nära på det sättet"(någon behandling på spa, var mitt förslag). Hon har redan fått kaffekoppar. Och silverörhängen och halsband som hon önskade sig, till sin födelsedag. Hon jobbar som dagbarnvårdare och tycker om att dansa linedance på fritiden. Skulle så gärna vilja komma på en present som hon verkligen uppskattar men det står helt still.
    Teaterbiljett till nån bra teater.
    nån grej till köket. som hon inte har
    cd skiva med linedance musik
  • junibrud2010
    Bettertogether skrev 2009-11-19 17:04:58 följande:
    Alltså åååh! Först NU kom jag ju på att det ida är prick 7 månader kvar tills vi gifter oss! :oHur kunde jag glömma en sån sak? :P Nästa månad den 19, när det bara är 6 månader kvar kommer jag att "komma ut" på min vanliga blogg som mina vänner läser ;) Det är visserligen många som vet om det, men det är också många som inte vet det :)
    Samma här
  • junibrud2010
    Bettertogether skrev 2009-11-19 20:58:40 följande:
    För en vecka sedan ungefär fick vi veta att m2bs bror och hans flickvän väntar barn... och nedkomsten är beräknad till någon gång runt 19 juni. Suck. Inte kan vi väl behöva ändra datum för det? Vi har ju haft detta datum ett halvt år redan och allting är bokat till detta datum.
    Nej ni ska inte ändra nåt. För vilket barn brukar komma på exakt tid. Och kommer barnet 19juni. Ja då är det så..
  • junibrud2010
    Sundance skrev 2009-11-24 12:34:15 följande:
    Har suttit och tittat på Sunes jul ett par kväller nu. Köpte den till m2b efter att vi kommit att prata om den och mindes hur rolig den var. Men shit vilken sjuk julkalender egentligen. Egentligen ganska dålig. Vissa tråkiga scener är så sjukt långa att allt bara bli så dåligt att det blir så sjukt roligt. Vi har skrattat ihjäl oss och bara suttit och stirrat på varandra. Hur kunde föräldrarna låta oss titta på detta?! Som när Sunes pappa står vid bilen och dörren inte går att få igång... "Helvetes jävla biljävel" Det är ju faan att du alltid ska krångla". Typ . Eller när Håkan hela flera gånger säger "Det här ska du få faan för". Gillar att han hela tiden också säger att han ska skvallra för facket eller att han ska "snacka med facket om det här".
    Det är ju bästa julkalendern någonsin
  • junibrud2010

Jag finns inte med på listan
    gifter mig 19juni 2010

• junibrud2010

oj vad ni är pyssliga

Jag brukar göra julkort på barnen varje år. Men det här året ska jag faktiskt skicka helt vanliga julkort.

Jag är nästan klar med alla mina julklappar.
    Fast nästa år ska jag göra annat med julklapparna. Ska börja handla redan i januari. Ska köpa lite varje månad. Så känns det inte som att pengarna far iväg. Har redan gjort en plan hur jag ska gå tillväga.

• junibrud2010
    Lyckliga013bruden skrev 2009-12-03 10:37:39 följande:
    Håller med, och jag väntar nog också på att någon ska engagera sig och fixa lite. skulle inte vara helt fel.Men mina lata gäster har inte börjat OSA än, trots att de haft drygt 2v på sig. Okej osa datumet är i februari men ändå.
    Dom väntar nog till februari ifallom det skulle dyka upp nåt som gör att dom absolut inte kan komma
Svar på tråden Bröllop 2010 del8