• KatjaB

Bröllop 2010 del8

ja det har varit lite dött här
    själv sitter jag på jobbet och längtar tills klockan är 17 och det är helg! Är så trött och inte motiverad alls idag, men men.. tur man kan slinka in här på bt mellan varven

• KatjaB
    Bettertogether skrev 2009-11-13 10:31:03 följande:
    Vad jobbar du med?Idag städar jag och tvättar stickade ullstrumpor. Hela 71 stycken räknade jag till, så jag undrar var den sista kan vara?! ;P
    som säljare. Inte det roligaste kanske men hyfsad lön o bra jobbarkompisar.
  • KatjaB

blivnadefrueriksson: vad surt! ärdet nåt de bekostar då eftersom det var de som hade sönder det, eller är det bara nåt man får räkna med?

Hoppas vår bil går igenom besiktningen, har servat den och då skulle den vara okej, även fast en del grejer vore bra att göra men ingen panik än. Vore ju bra om vi slapp ta det riktigt än iallafall.. ska besikta bilen nästa vecka

• KatjaB
    Blivandefrueriksson skrev 2009-11-13 11:51:06 följande:
    Så nu har jag beställt en julklapp til killen i julklapp. Blir ett kort på oss på en canvas tavla 50*50 för 500 med frakt. www.blocket.se/jonkoping/Tavla_fran_eget_foto...Han fyller ju 30 i jan och då får han en mer personlig present.
    vad kul, det blir nog riktigt bra!
  • KatjaB
    junibrud2010 skrev 2009-11-13 13:07:01 följande:
    ja varje bröllopsdag kan du ju det
    hehe, vore ju en syn
  • KatjaB
    Bluebride skrev 2009-11-13 16:24:06 följande:
    Sitter och är deppig, vill bara gråta. När jag ser mig i spegeln ser jag bara fulhet. Ett hår som inte går att göra något fint med och ansiktet är rött och finnigt.
    Är det bara tillfälligt med hyn? Annars kan det nog vara bra att genom sjukvården få gå till en hudläkare, så de hjälper dig. Eller så kanske det är bara den tiden på månaden, jag får alltid finnar när jag ska ha mens och om jag äter ens minsta tillstymmelse till chips. Tur att jag inte är galen i chips, hehe.

Hår och hud känns ju lite vintertrött såhär års. Om du har möjlighet kan du ju unna dig en frisörtid eller nåt annat på en riktig ego-dag. Kanske hjälper självförtroendet lite
  • KatjaB
    Bluebride skrev 2009-11-13 18:11:55 följande:
    jag är pankJag vet inte hur det är med hyn. Mens är det ett par veckor kvar till.
    nej, det är ju inte alltid ekonomin är riktigt som man skulle önska. Brukar önska mig såna egosaker i födelsedags och julklappar. Det är inte alltid man kommer ihåg att unna sig själv saker heller när man väl har pengar, och så tycker jag att det är så himla kul att få.

Hoppas kompisen kan hjäpa till då, kan vara skönt att ha någon annan som fixar det på dagen D.
    Hudläkare tror jag iallafall är bäst att satsa på istället för att gå till en hudterapeut eller liknande. Det brukar i reghel bli ganska dyrt i längden och jag tror att man får bättre hjälp med acnebesvär hos sjukvården
  • KatjaB

just ja, det var någon här på bt som tipsade om att badda finnarna varje dag med vinäger. Det skulle tydligen hjälpa.. inte försökt själv men du kan ju ge det ett försök

• KatjaB
    junibrud2010 skrev 2009-11-13 19:45:48 följande:
    Nu vill jag ha svar snabbt.Tycker ni att man ska skriva i bröllopsinbjudan att man bjuder på mat?Och hur skriver man finast i en inbjudan att vi bjuder på välkomstdrink o dryck till mat. Så att folk fattar dom får ta med sig egen festdryck utan att det låter för dumt..TACK
    kanske går att få till ett bra rim eller nåt, folk här brukar ju vara hejare på sånt.
  • KatjaB
    Bluebride skrev 2009-11-14 11:25:02 följande:
    Ska pröva det där med vinäger
    berätta om det funkade sen!

better together: den var jättefin!
Svar på tråden Bröllop 2010 del8