Grattis, vilken perfekt avslut på kvällen.
Lina o Peter skrev 2009-10-29 21:26:44 följande:
Jag och Peter kom precis hem från att ha ätit middag hos min pappa, och Peters föräldrar var också med. Blev såklart en hel del bröllopsprat och pappa avrundar med världens överaskning. han och hans sambo kommer ge oss bröllopsresan som present!!! :-O Hela resan till vackra Azorerna på ca 20 papp. Är fortfarande lite chockskadad. Då ska det också sägas att jag alltid har fått jobba för mina egna pengar, när vi var små fick vi 50 öre per maskros vi rensade osv. Tjoho! Han menade på att varför han berättade nu när det är ca 7 månader kvar är så vi kan boka resan och göra klart allting, vi kommer ändå inte åka på en gång efter bröllopet, men i augusti nånting tror jag det blir, så vi får barnvakt. Åh jag längtar redan, har suttit och drömt här en stund nu:
www.solresor.se/en/resa-till/Portugal/Azorern.../"Någon har sagt: "Att besöka Azorerna är att återupptäcka delar av det ursprungliga paradiset, där människan och naturen tillsammans skapade den eviga skönheten." Azorerna är fortfarande ett oexploaterat resmål som harbevarat sin genuina atmosfär." Kan nån snabbspola de kommande månaderna...? Please?