Bröllop 2010 del8
gå in på ticnet och kolla konserter.. kanske finns nåt där
Visst har jag väl berättat tidigare om att vi har fått förfrågan av en bekant till S mamma om att gifta oss där de bor, de har nämligen en herrgård med ett orangeri som de hyr ut för bröllop.
Var iväg igår och kikade, och det är så otroligt fint!
Blir alldeles velig nu, hade ju bokat allt praktiskt redan, men det är verkligen en helt fantastisk miljö och kan tänka mig att bröllopsfoton inne i herrgården verkligen skulle kunna bli fina. Började ringa runt idag för att kolla allt praktiskt för att gifta sig där istället, superfin är det och verkar som att vi kanske gifter oss där istället.
sundance: ja, jag tror nog att det blir den, det slår ju bygdegården med hästlängder även fast vi får ändra om upplägget lite. Hittade ett tokmysigt hotell i närheten som dessutom är billigare än det hotell vi bokade i stan. Hoppas på att det ska fixa sig så att vi får till den vigsel vi vill ha
ingen annan här.. har lite småtrist här hemma.. barnen sover och simon är på öl och whiskeymässa. Rätt skönt förstås, men man blir lite uttråkad av tystnaden efter ett tag. Vad gör ni idag då?
Jag var tedrickare förut, men sen jag började dricka kaffe känns te mest som blask
Men det är ju gott nån gång när man äter nybakat bröd eller så. Inte så förtjust ri grönt te dock.
nej, jag måste ha mjölk i kaffet, annars går det inte. I stan har de förresten öppnat Espresso house, har världens godaste latte med vanlijsmak. Förmodligen lika onyttig som en big mac, men det är sååå gott. Får väl hålla mig borta därifrån om jag ska gå ner de där sista kilona