Bröllop 2010 del8
tausen: vad kul! låter lite som lokalen vi ska ha, där finns också sce, allt porslin, vinglas, champagneglas, kök.. blir nog riktigt bra
tausen: vad kul! låter lite som lokalen vi ska ha, där finns också sce, allt porslin, vinglas, champagneglas, kök.. blir nog riktigt bra
det fanns dukar fast de ville ha 65 kr /st i hyra. Så dem kommer vi inte låna, tänkte ta de ack så populära knoppalakanen
beror ju på hur många du ska ha.. får du ett bra pris så kan det ju ändå bli rätt billigt att skicka med bussgods.
Jag hittade mina för 7 kr st, tjejen bodde i norrland och det blev ändå mycket billigare än att köpa nya
ja, då kanske det inte blir billigast för dig att beställa trots alls.. beror ju på vikten.
Men har du långt till ikea då? 250 kr blir det ju för 10 st, och om du så gärna vill ha dem så kanske det kan vara värt de pengarna för att slippa krångla så mycket?
fenixx: jobbigt, hoppas du piggnar till då.
nej, jag tänkte mest om det i princip blir på dagen som ni tänkte likadant, då blir det väl någon som får skjuta på sitt. Har ni samma lokal så förstår jag att det känns som att man inte kommer kunna skilja på bröllopsbilderna. Men är du säker på att de tänkt det då? De kanske har en helt annan tanke med sitt bröllop. De kanske inte ska ha lika stort bröllop som ni heller så att det ändå blir annat när ni gifter er.
När min syster sa att de ska gifta sig så blev jag ju glad för deras skull men lite ego och tänkte att tänk om de väljer att lägga sitt bröllop precis innan oss, vilket skulle ha känts lite antiklimax. Och hon var superhemlig med allt vad de skulle göra, så då undrade man ju lite om man själv gjorde bäst i att vara lika hemlig också. Men nu så ska ju de ha ett vinterbröllop och jag TROR att de helst vill gifta sig i Norrland med massa snö och ishotell, så vårt sommarbröllop blir ju väldigt olikt deras.
åh vad hungrig jag blir