Bröllop 2010 del8
vi har bett två av våra närmasta vänner. en som varit med på många bröllop så hon har lite koll! och den andra som känner oss väldigt väl och vet hur vi vill ha det. känns bra :)
vi har bett två av våra närmasta vänner. en som varit med på många bröllop så hon har lite koll! och den andra som känner oss väldigt väl och vet hur vi vill ha det. känns bra :)
vi ska önska oss pengar i br-resa, alt presentkort. vi kommer boka resan nu i höst och åka i aug. så kommer vi åka iväg ngn natt efter bröllopet (i sverige ngnstans)
Min möhippa kommer vara på lördag :)
Hoppas på en mysig och trevlig dag med mina vänner.
2 månader kvar idag - exakt :)
vi har bett dem fixa det innan december nämligen - då vill vi fira jul i lugn och ro, sen är det nyår och sen ska vi gifta oss. går fort!
min m2b hade sin svensexa i helgen.
Nja, jo det va väl ok sa han. Men planering är väl inte killars bästa sida ;) Haha.
3 månader "håller" de. Så den "går ut" först 8 December :)
Jobbig sits ja :) Är också ledig idag, ska:
städa
tvätta
rensa i min garderob
plocka lite mossa + pinnar till bröllopet
sen ska jag scrappa lite och ta det lite lugnt innan min sambo kommer hem. då ska vi äta innan han ska iväg och lämna bilen till verkstadskillen och jag ska på gympa.
Min dag :)
Jag med, kan sitta framför datorn i flera timmar och planera hur jag ska scrappa :) vilka bilder och så. scrappar du album med?
Vilken Sophie Kinsella-bok har du läst?
Gillar henne med :)
Jag jobbar hela dan imon och vill hinna städa innan helgen ja, så det är nog bäst att jag ta tag i detta nu :)
vad var det du skulle göra med din mossa?
ja den va rolig!
Nej nu ska ta tag i det här med städandet;)
Jag är från Halmstad, lr just nu bor vi utanför. Men jobbar inne i stan.
Du med?!
wee 53 dagar kvar :)
hade min möhippa i helgen. Kul.
och igår va jag på provsminkning och hår - blev jättenöjd.
Hur rolig som hellst! :) Skrivit om det i min blogg här - så bara att läsa.
Lagt upp en bild från 5-kampen med :)
Jag med, har dock ej köpt dem än.
Vart köpte du dina och hur ser de ut?
Love is skrev 2009-11-23 13:12:37 följande:
Vi ska åka i maj är det tänkt - ska faktiskt boka idag tom. :) gifter oss ju nu snart men vi vill till italien så då får vi vänta lite!
kommer inte sova borta på själva bröllopsnatten - tycker inte det är lönt att boka hotellrum som man är på nga timmar... vi vill ju vara med på festen så länge vi orkar och sen kommer vi nog sova gott vart vi än sover :) ist kommer vi åka iväg på söndag em till måndag. På söndagen ska vi upp rätt tidigt med och fixa i lokalen samt bjuda de gäster som sover över (på vandrarhemmet i närheten) på frukost.
Då kommer vi nog njuta av det ner, och fatta att vi faktiskt har gift oss :)
Jättefint. Har köpt massa blockljus på gekås (ullared) som vi ska ha - då blev det inte så dyrt :)