• Humlan66

Bröllop 2010 del8

Ahaaaa det va joey hon va med i bitchen *s* tänk vad jag grunnade vart jag sett henne fniss. tur det finns folk som har koll
    Jag hinner inte alls med er andra tjejer i planeringen faktikst och ni är verkligen ute i tid *L* men det kommer väl bara då vi hittar lokalen ( eller bestämmer oss )

• Humlan66

Hej hej

Nu har vi kunnat flytta fram en vecka på den lokal där vi prel bokade. så den 28/8 är borta nu och nu är det 21/8 som är aktuellt.liite bättre iaf hihi. Fast jag ville ju ha den 14/8 fast då va dem bokad fast dom sa att vi skulle hålla koll i kalendern om dom bokade av
    Nu ska jag på hard rock cafe och fira en 40 åring idag som är släkt med m2b :-d

• Humlan66

Jag har ett litet problem eller dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa eller ska jag säga stå ut med *L*. Det är nämligen såhär att min blivandes bror och jag inte tål varandra och det blir väldigt krystat varje gång vi ses vilket naturligtvis inte är så roligt för min m2b.

Vi är så olika som 2 människor kan bli han och jag och jag tycker att han är en stor TÖNT och vad han tycker om mig vete tusan *s* kanske tur jag inte vet det .Jo att han tycker att jag är gammal kom ju fram igår kväll i en fin liten pik- Tack för den lixom-jag är ju äldre än min blivande som tydligen stör honom.

För att beskriva honom lite så ni får en liten bild. Han är en mammas pojke i stora mott, aldrig haft en tjej utan hänger hellre med mamma på resor, teater osv och dom träffas OFTA typ varje helg. Kompisar har han med då dom ses blir det ofta typ Tv spel osv. innan jag kom in i bilden så va det dom 3 .mamman och sina söner.så jag kom in och förstörde detta tycker hans bror.Mamman förstår dock att han måste ha ett eget liv, men gör inte så mkt åt det tycker jag. att tacka nej nån gång ibland till honom skulle ju vara en bra början- nåja.

Men han ska ju vara min m2b's bestman el dyl och jag kommer att vara VÄLDIGT petig hur allt ska skötas på festen och hur vi är klädda i kyrkan och frågan är om hans bror kommer att följa det eller tycka det är onödigt bara för att JAG tycker så.. för min vilja ska INTE fram, det har han gjort tydligt förr

Ja jag behöver kanske inte förklara så mkt mera tror jag va tjejer ;) och SORRY för att det blev låång. hoppas ni orkat läsa

• Humlan66

Jo det är klart att jag vill göra det. fungera ihop altså, och min m2b och jag har pratat om det här och han har även pratat med sin mamma om detta fast med bror sin är det värre.
    verkar som att min m2b är nästan rädd att prata min sin bror om sånna här saker så det verkar vara ett svårlöst problem.

Nu ska ni veta att hans bror har fungerat som nått slags överhuvud i denna familj så ALLT han säger får han igenom. pekar han på en grej han vill ha,så köper mamma det :-s. bortskämd mao. Får tex min m2b mera uppmärksamhet än han - ja då tjuras det.Min m2b mamma & pappa är ju skilda och pappas nya fru är gillar han ju inte heller ,och hur löser han det tror ni ? - Jo genom att pika henne o tid och otid
    Åhh jag blir galen på honom

• Humlan66
    Tausen skrev 2009-10-09 12:10:26 följande:
    Försök prata med honom bara du och han. Det kan ju vara svårt för honom att prata med din blivande med om han alltid "stått över honom". Då kan det vara svårare att vika sig... Prova, det borde ju inte kunna bli värre iaf.Lycka till!!
    Tack så mkt

Nu ska jag ta spårvagnen ner på stan och framkalla kort från mallis resan
  • Humlan66

Vi ska nog åka på en kryssning , besöka olika länder i medelhavet

• Humlan66

Nu är man hemma i sitt eget bo igen och det känsn skönt- Nu ska man bara packa upp och sen är det väl bara att boka tvätt tid antar jag ;) *s*

• Humlan66

den lokal vi prel bokat kostar 4500 kr n( fred kl 12- sönd kl 11 ink porslin, men jag tycker det är lite mycket jag - vad tycker ni ?

• Humlan66
    Bluebride skrev 2009-10-14 15:08:03 följande:
    Tror ni alla vill blåsa bubblor? Kan man blanda, bubblor och ris?
    Så kommer vi att göra
  • Humlan66

Tjenare

Vi kommer att ha barnfritt bröllop och det kommer jag tycka är såå skönt eftersom vi inte har egna barn och att det ALLTID handlar om barnen jämt annars då vi träffas. nu får VI en egen dag :)

Jag har oxå leverfläckar jag vill ta bort,lite läskigt sånt där

Svar på tråden Bröllop 2010 del8