Jag har ett litet problem eller dilemma som jag inte vet hur jag ska lösa eller ska jag säga stå ut med *L*. Det är nämligen såhär att min blivandes bror och jag inte tål varandra och det blir väldigt krystat varje gång vi ses vilket naturligtvis inte är så roligt för min m2b.
Vi är så olika som 2 människor kan bli han och jag och jag tycker att han är en stor TÖNT och vad han tycker om mig vete tusan *s* kanske tur jag inte vet det .Jo att han tycker att jag är gammal kom ju fram igår kväll i en fin liten pik- Tack för den lixom-jag är ju äldre än min blivande som tydligen stör honom.
För att beskriva honom lite så ni får en liten bild. Han är en mammas pojke i stora mott, aldrig haft en tjej utan hänger hellre med mamma på resor, teater osv och dom träffas OFTA typ varje helg. Kompisar har han med då dom ses blir det ofta typ Tv spel osv. innan jag kom in i bilden så va det dom 3 .mamman och sina söner.så jag kom in och förstörde detta tycker hans bror.Mamman förstår dock att han måste ha ett eget liv, men gör inte så mkt åt det tycker jag. att tacka nej nån gång ibland till honom skulle ju vara en bra början- nåja.
Men han ska ju vara min m2b's bestman el dyl och jag kommer att vara VÄLDIGT petig hur allt ska skötas på festen och hur vi är klädda i kyrkan och frågan är om hans bror kommer att följa det eller tycka det är onödigt bara för att JAG tycker så.. för min vilja ska INTE fram, det har han gjort tydligt förr
Ja jag behöver kanske inte förklara så mkt mera tror jag va tjejer ;) och SORRY för att det blev låång. hoppas ni orkat läsa