Bröllop 2010 del8
hörrni en fråga
Har ni koll på det här med vilka bröllopsmässor det är nu i höst & vinter ?
vet att den är en i trollhättan 31/10, men om det finns fler ?
hörrni en fråga
Har ni koll på det här med vilka bröllopsmässor det är nu i höst & vinter ?
vet att den är en i trollhättan 31/10, men om det finns fler ?
2010
GRAND HÔTEL STHLM 22-24 jan
EUROPAPORT. MALMÖ'S NYA 6-7 feb
KONSERTHUSET GBG 20-21 feb
NORRLANDS NATION UPPSALA
Söndag 28 mars
Okt 2009
Trollhättan 31/10
karlstad 24/10
Nov 2009
Datum: 22 november, kl 11-18
Plats: Grand Hotel i Lund
Datum: 22 november, kl 11-17
Plats: Värmekyrkan, Louis de Geer, Norrköping
Fick jag fram hitils iaf, men fasen inga närma mig
Åhh Kolla vad jag hittade nu REA på lilly & Nixa klänningar med priser från 1200 kr
www.lilly.nu/
Nää den där error rutan dyker upp rätt som det är och dom har kollat vad det kan bero på men kommer inte fram till något, men jätteskumt och IRRITERANDE är det
Nu verkar den dock vara borta
anoli glömde fråga vart ni ska ha eran bröllopsfest någonstans ?
anoli
Korsnäs va jag in i en gång för flera år sedan, men jag kommer inte ihåg hur det ser ut där inne ? Inte så att du har några bilder att visa ?
Vi har prel bokat soldathemmet, men jag känner mig inte nöjd med det för jag tycker rummen är så småa och helt hade jag velat haft en liten scen
det är ruskigt svårt med lokaler häromkring tycker jag :-s
Jag tror jag kommer att ha stay ups fast det är sommar, för det är inte roligt med svettiga klibbande lår heller, och sen förebygga ev skoskav
Sen skulle man kunna kalla toakorgen för servicekorg istället *L*
Nu har vi bestämmt en kläning till min tärna- det blir en kinakläning och framsidan från en maggie s klänning och baksidan från en annan *L*. ska bara mejal och fråga så att det är Ok innan vi beställer
Hej hej
Vi har fått ett problem , känner mig så himla ledsen och nere just nu och går med en knut i magen konstant *suck*.
Vi har kommit på att det är ca 9 mån kvar tills våran månad och vi har ännu inte hittat våran lokal, sen är det det här med pengar. Eftersom vi just inte har något sparat så måste vi börja spara nu och vi vet inte hur vi ska hinna få ihop alla pengar vi behöver. Hade ju tänkt köpa lite då och då, men det blir en del stora utlägg som tex min brudklänning + hans kläder och tärnans klänning ( systerdotter som lever på csn bidrag på 1000 kr/mån )
Dels är det ju det att varje månad läggs det en massa pengar på resor eftersom vi fortfarande bor 60 mil ifrån varandra och sen blir det jul och många fyller år för mig i familjen i Nov + Dec. sen kommer Nyårer och då vill man ju alltid hitta på nått även om det inte är nått större. Ja vi tror inte att vi kommer att få ihop det tills nästa år faktikst och Låna pengar känns inte så lockande.Är det någon har någon bra ide ?