• anoli

Bröllop 2010 del8

Fyller i oss med :)

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    05juni2010: 5/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Junibrud2010:19/6
    Tausen: 19/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    KatjaB: 10/7
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    brudjuli2010: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    anoli: 21/8
    cire: 21/8
    vi är tre: 21/8
    Humlan66: 21/8 ( ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson 31/12

• anoli

Katja, vad har ni för yta på era ringar?

• anoli

Vi är också inne på blanka!
    Tack för tipsen Katja :)
    Har tänkt kika på titanringar hos nån annan guldsmed nu i dagarna. För att få en känsla för om vi gillar materialet. Sedan blir det nog en beställning på förlovningsringar till att börja med :)
    Vi förlovade oss på julafton, så vore fint att få de nya förlovningsringarna lagom till dess.

Katja, jag tycker 30-40-talsideen låter rolig :) Man behöver ju inte gå all in för ett tema, kan ju vara influerat!
    Såg dina bilder på frisyrer, gillar dem :)

Gällande underkläder så väntar jag med det ett tag.. Tycker de vanliga budgetkedjorna brukar ha mkt fint. Men bluebride, det billiga priset du handlade för kommer budgetkedjorna aldrig ner i ;)Bra jobbat!

• anoli

Oj. Den var verkligen jättetuff den där videon!
    Men blir nog inge sånt för oss ;)

• anoli

Suck.
    Min dator har kraschat. Har -som tur är- sparat mitt examensarbete som jag pysslar med på annat håll med. Annars hade det varit skrik och panik här. Men ändå, alldeles ny är den med. Fattar ingenting!

Tyvärr så har jag inte sparat min bröllopsmapp någon annanstans, riktigt trist. En massa inspirationsbilder!
    Aja.. Ville bara beklaga mig lite..

• anoli

Åh, jag tycker de lät jättegoda båda två :)
    Får för mig att tvåan är mer gångbar för gemene man, men ta den ni tycker är godast ;)

• anoli

Min kompis och hennes sambo gav varandra morgongåvan på morgonen på själva bröllopsdagen! Hon hade gett honom en klocka, så det passade jättebra. De myste med god frukost och så.. Tror jag vill att vi ska göra så med!

Men det är ju en smaksak!

• anoli

Tror jag skrivit det tidigare.. men hellre skicka ut inbjudningarna för "tidigt" än för sent. Vårat bröllop är iofs ingen överraskning, alla vet att vi ska gifta oss. Vi gifter oss i slutet på augusti, men har inte bestämt än när vi ska skicka iväg inbjudningarna..

Gällande delaktighet så är vi båda ungefär lika drivande i det här bröllopet. Jag är mer planeringsfreak och sitter mer framför datorn o letar ideer/hänger här ;) Men ibland är det hon som kommer med nån ide.. Och alla beslut tar vi helt och hållet tillsammans! Tycker det är supermysigt att sitta och spåna ideer ihop och planera :)

• anoli

vändagen? vad är det?! :)

Jag antar vi skickar ut våra i princip så fort de är klara.. Ska bara inhandla material. Och göra dem. Och komma på hur vi ska göra dem ;) hehe

• anoli

Svärfar går i tankar om att köpa en fin gammal bil.. Så jag håller tummarna för att han kommer hinna göra det lagom tills vårat bröllop :)

• anoli

KatjaB, länka den "nya" ringen :) Eller hade du den med i galleriet?

Gällande "secret-box"-bilder så tror jag det skulle vara jättekul. Verkligen en sån sak man bara gör en gång i livet..! Och, har man inte råd att gå till en fotograf, så går det ju faktiskt att knäppa fina egna bilder!

• anoli

Haha, nån får du säkert tag på som kan fota dig :) Annars finns det ju självutlösare på de flesta kameror idag.. Kanske blir lite trixigt..men vafan ;)

• anoli

Hur gör alla ni andra med smekmånad?

Direkt efter? Inte alls? Vart?

Tell me :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del8