Bröllop 2010 del8
bridal outlet. Ebay. Tradera.
bridal outlet. Ebay. Tradera.
Andreas flicka skrev 2009-09-15 09:15:20 följande:
Min klänning inhandlades för 4 år sedan
här är det lunch time. Har försökt ropat in lite fler favors idag. Borde städa, men känner inte för det, måste bli klar med två rum till fredag, men det går nog, det är ju mest kläder och sängkläder som ligger och tar plats i sovrummet.
Ballonger på ebay är det bara att söka efter.
Jag har rätt mycket bokat. Lokal, kyrka, fotograf, fixat brudbukett, mycket dekoration, favors är på gång. Å jag har så mycket gjort. Egentligen är det väl bara mat, dricka, gubbens kläder och lite favors kvar.
Mycket pyssel är det i alla fall på gång. Hoppas på tärnan som bor nära att hon kan hjälpa till att måla placeringskrukorna. Vill ha alla gjorda, så skriver man på namnen när man vet vilka som kommer. OM det är krukor över kan man ha de som dekoration eller så.
Tänk så här, det är Er dag, inte deras. Kan faktiskt säga att våra familjer är också tråkiga. Hans är överreligös, framförallt svärmor som min svägerska tycker är toppen, jag tycker tvärt om. Vi bor visserligen ihop, men m2b är väldigt oengagerad, får se om det blir bättre när jag har bröllopsmöte med tärnor (om båda kommer), bestman och matansvarig, vilken är en granne som e grunden är kock men jobbar nu rätt högt upp inom kommun. Eftersom vi är småbarnsföräldrar och de flesta av våra gäster är långväga, så kommer vi börja tidigt för att det inte ska bli så sent, var har ju barn med ca 12 st från ålder 0-16. Finn några roliga detaljer till ditt bröllop och koncentrera dig på allt som ska hända. Det löser sig säkert med lokalen också ska du se. Vi använder kyrkans lokal och därav ingen sprit, jag får inte dricka, så varför ska de andra göra det? Blir ingen jättefest med disco heller, för det får man inte ha och sen är vi inga discotyper. Vi hoppas min kompis ska spela några toner på pianot så vi får lite dans, inte så mycket annat.