Bröllop 2010 del8
Bara en liten fråga.
Hur många är det som det snöar hos?? här yr det som bara den.
Bara en liten fråga.
Hur många är det som det snöar hos?? här yr det som bara den.
Det verkar som det snöar i hela Sverige förutom i skåne... hihi
Jag vill oxå köpa nya underkläder!! jag tycker det är så roligt...
ni alla har ju köpt så fina..
Varför kan inte TS göra om den på sidan för? då hamnar ju alla vi nya med... jag vet inte hur man gör... :(
Föresten varför är inte ts med och skriver något tror inte jag har pratat nå med denne.
Katja: jag skulle gå till make up store de lär dig ju även lite och sen får du ju produkter med dig hem oxå... så du kan använda de igen...
men visst har man en tajt budget så då måste man väl nästan ta de billiga men ändå man får ju varar oxå..
Tausen: vad kul för dig!!!
Jag sitter här och dricker ett glas röd vin... å herre gud vad länge sen det var... börjar redan bli varm i ansiktet av bara ett glas!!!
Bluebride: det andra förslaget var ju bara 10kr dyrare och mer mat... eller fler förslag... men båda lät riktigt gott... och billigt med tycker ja..
aha... de blir en sån stor skillnad i slut ändan..
ja det var ju inte så bra...
hmmm... du har ingen snäll förälder som vill betala mellanskillnaden?
men fläskfilé är ju bara så himla gott så om ni väljer det så kommer det ju i alla fall bli lyckad mat...
Blivandefrueriksson: hade du sättit dekorväven på ljusen oxå?
funderar oxå på att köpa det fast i rosa till våra bord som löpare... tycker du det ser bra ut nu när de kommit hem?
Tausen: jag förstår ditt delema men jag skulle stanna kvar å hoppas på att syrran håller igen en dag... :D
Blivandefrueriksson: 18 kr???? fan vad billigt.. jag frågade våran konditor å vi skulle få för 30kr per person...