Bröllop 2010 del8
hahahaha.... fan vad taskigt det är av dem....
trodde inte det skulle skilja så där mycket... men får du låna ställning då?
hahahaha.... fan vad taskigt det är av dem....
trodde inte det skulle skilja så där mycket... men får du låna ställning då?
aha.... men om ni får de så billigt med tårta så varför inte? det kan de ju faktist vara värt...
vet inte om de är så bra att ljuga så där.... men om man bara säger som det är att jag vill ha en tårta.. man behöver väl inte förklara sig så himla mycket.. eller?
väldigt OT men är det nån som är från Halmstad här ?
eller i närheten.
Hej! Jag tror jag är världens lyckligaste person just nu!!!! min chefs arbetskamrat ringde å fråga om jag ville komma på arbetsintervju på fredag!! och jobbet gäller bara helger eftersom jag pluggar på dagarna så jag blev bara så glad!!!
extra pengar till bröllopet är ju bara helt bra!!!
Väldigt OT men är bara så himla glad!!!! ska fira ikväll börjar ju inte skolan fören 12 imorgon!! jippi!
Sundance: jag tänkte oxå bjuda på något till brudskålen... har bara varit på ett bröllop å det var för typ hundra år sen så jag kommer inte riktigt ihåg hur det var... men jag tror oxå att man kommer vara lite små hungrig när man kommer till lokalen...
hittade nån stans om några osthjärtan som nån hade gjort vet inte vart jag såg de och har glömt bort hur det var man gjorde dem men de lät goda...
KatjaB: du kan ju vara utan trosor med!! ;D då är det ju inte halvfärdigt... hihi
katjaB: vad rolig du är sitter och as garvar för mig själv!!!
tror att bluebride menade att då kanske han kunde hjälpa till med planerna och ringa runt å så...
hahahahahaha...
Hmm... vad tråkigt att ni måste göra allt själva...
visst jag kollar upp allt men alla beslut har vi tagit tillsammans det lovade vi varandra när vi gick in i det här så det inte bara blir en som gör allt å sen när bröllopet kommer så står den andra där jaha blev det så här... jag tycker det känns ganska bra... igår satt vi och pratade om vad vi tyckte det skulle stå i inbjudningskorten så nu är det klart!! *jippi* längtar bara tills jag får hem dem igen...
limmo...