• nyår09

Vanliga vita pumps?!

Jag vet att jag är helt alldeles för sent ute... fick höra det i en sko affär idag..
    Vill helst ha ett par enkla vanliga pumps, men eftersom vitt "hör" till sommaren så finns det inga nu... har hittat några på rean men i strl 41...
    Jag vill inte ha typiska brudskor (som bara kan användas 1 gång) ngn som vet vart??
    Jag bor i Karlstad...

• Svar på tråden Vanliga vita pumps?!
  • Tina86

Var på din sko häromdan och där fanns det vanliga vita pumps på rean!

• talia

Hej!! ville bara lägga till att bianco har vita pumps med inbyggd kilklack. jätte fina och sköna, har provat. fins att beställa via intenet om man inte bor nära bianco.

Lycka till!

• talia

oj såg nyss,, att någon redan rekomenderat bianco..

• Miss Flower

Kolla på www.divinityred.se där kan man designa sina egna skor.

Man kan välja klackmodell, klackhöjd, sko- och klackmaterial/färg, öppen eller stångd tå spetsig tå mfl

Finns även vanliga pumps med valet läder eller satin i vitt!

Jag blev jättenöjd med mina :)!! Billiga och i läder!

• JuliaAmalia

Second hand! I välsorterade second hand-butiker finns ju massor av fina pumps/skor med klack i alla färger och nyanser. Min syster köpte ett par helt ljuvliga 50-tals skor (till sin student) på second hand-affären Beyond Retro. Vita skinnskor med peeptoe med halvhög klack och en liten rosett längst fram. Sjukt fina, hade helt klart passat en brud. Jag ska absolut leta efter något likande till mitt bröllop. Oftast är äldre skor så mycket finare, och så kan man ju bocka av "något gammalt" på listan.

• KatjaB

matildasfest.com har också skor.. du kan även bygga om en sko om du gillar olika saker på olika skor. 450 plus frakt betalar jag för mina skor som kommer nästa vecka.

• sara P

kolla in www.divinityred.se där har dom jättesöta skor och man får välja färg. Hittar man inte färgen man söker mailar man och vips får man fler förslag :D är jättenöjd med dom!!

• svårtattvälja

Sorry ska inte sno tråden men VAR hittar man Bianco internet butik? Har span på ett par skor där men kan inte hitta dem IRL i min storlek. Har du en webadress Talia?

talia skrev 2009-10-04 00:18:26 följande:
    Hej!! ville bara lägga till att bianco har vita pumps med inbyggd kilklack. jätte fina och sköna, har provat. fins att beställa via intenet om man inte bor nära bianco.Lycka till!
  • svårtattvälja

Tack Eli party för länken, där har jag varit inne redan. Men jag kan inte se att man kan beställa skor därifrån, det var därför jag undrade om det fanns nån annan sida.

• HelenaO

Ett tips, kolla in www.stevemadden.se, de har både bridal collection och massa andra läckra pumps! Jag har handlat av dem flera gånger, jättefina skor, sköna och bra kvalitet! Lycka till!

• FelizLane

Måste du ha vita skor då? Jag ska köra med någon annan färg :) då kan jag ju lätt ha dom senare :)

Svar på tråden Vanliga vita pumps?!