CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
Hej alla...
Jaha då va man här igen. Tänkte imorgon eller senast på måndag börja på ren kur med cambridge igen...
Har tidigare varit aktiv i tidigare bloggar då jag lyckades gå ner 26 kg med stöd av alla här inne. Hoppas nu jag kan göra om detta.
Har efter lite jobbiga perioder i mitt liv (som inte är ngn egentlig ursäkt) gått upp massor i vikt igen och är nu säkert tillbaka där jag var för över 3 år sen om inte lite till kanske.
Känner att jag måste ha ngt ställe där jag skriver av mig o måste "visa" vad jag gör för att hålla mig till ren kur. Har försökt starta om massor av gånger men inte lyckats igen men nu j-vlar ska det lyckas...
har mycket att gå ner så det kommer att ta lååååång tid men vet att om jag kommer färbi första/andra veckan så rullar det bara på. Tyckte inte det var jobbigt förra gången när man väl kom igång...Men tycker det är absolut lättast på ren kur, blir bara mer hungrig om jag kombinerar...
Någon som har hört om det har/ska komma ngr nya Jada Light drickor? Var ganska beroende av persika och ananas förra gången men dom finns ju inte längre. Hörde det ryktades om att det skulle komma nya...Hoppas på det :)
Återkommer senast måndag med vikt...
Kramiz Camilla