Vi har inte bestämt ännu om vi ska ha fotograf hela dagen, men jag tror inte det. Det tas så mycket bilder ändå under själva festen och många av våra kompisar fotar gärna.
Annars kan jag tipsa om en annan tjej som också verkar ta fina bilder, www.annathurfjell.se/index2.php Hon bor i Luleå nu även om det står att hon bor i ume.
Våra planer är inte så jättelångt framskridna annars, lokalen blir troligtvis Östra skolans matsal. Den är fin och det är inga problem att få plats med alla människor. Dessutom kan man ju laga maten själv eftersom det är ett rejält kök. Kruxet är att man måste ha en person som är behörig att vara i skolkök men det har vi fixat. Sen är det ju centralt och bra läge också.
Blommor tänkte jag ha väldigt enkelt, tex tulpaner eller en bukett med gerbera. Det blir förhoppningsvis billigt så också
Färgtema? Njae, kanske bestämt... Köper jag den klänning jag har hittat kommer det att bli något med vinrött och isblått, annars blir det kanske isblått och lila. Det mesta ger sig när man bestämt klänning tycker jag. Ska kolla på lite mer klänningar imorgon, men har hittat en jag verkligen gillar med vinröda detaljer :) Det finns ju gott om affärer här i göteborg. Men inbjudningskorten ska hur som helst vara isblå med vinröd detalj så kanske att vi har bestämt färgtema trots allt