Luleå brudar 2010
Hej
Alla vi lyckliga som ska gifta oss i Luleå traken 2010.
Gör listan lång nu ;)
Lycklig81 17/7 2010
Hej
Alla vi lyckliga som ska gifta oss i Luleå traken 2010.
Gör listan lång nu ;)
Lycklig81 17/7 2010
saga 2010 skrev 2009-10-06 18:32:42 följande:
vart ska ni tillbringa bröllopsnatten??
Lycklig81 skrev 2009-10-07 08:54:32 följande:
Hur ska ni göra med bröllopsresa?
Vi har ännu inte bestämt oss för var vi vill åka, men det lutar mot en roadtrip i Europa. Det är en av min M2b´s drömmar och jag tycker själv att det känns som ett spännande och bra sätt att upptäcka Europa på egen hand. Vi kommer eventuellt att önska oss ett bidrag till resekassan som present. Vad ska ni önska er? Listor?
Mars 2010
Jag har bott i sviten på Quality för 8 år sedan. Då var den iaf ljus och fin med bubbelbadkar. Den kommer ni säkert att tycka om!
Vad skönt att du har hittat din klänning. Själv har jag beslutsångest, men det är ingen panik ännu. Ska prova lite klänningar i Sthlm om två veckor. Håller tummarna för att det då ska klarna!
vi ska oxå önska oss bidrag till resan.
Barcelona skulle jag kunna tänka mig, men sen finns de flera ställen som jag skulle vilja åka till..svårt de där :)
Vi har inte pratat så mycket om de, mer än att de får bli en liten kortare resa eftersom vi inte ska ha barnen med oss.
Sen kommer vi nog önska oss presentkort på bla ONOFF och IKEA.
Vi säger bort presenter, men önskar oss ett bidrag till en ny altan. Vill absolut inte ha presenter. Har inte planerat nån specifik bröllopsresa.
Vet ni vad? Min klänning är på väg från Danmark. Det är visst på riktigt nu :))