• nano86

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Vi är med! Vi ska "bara" ha kaffe och tårta. Har skrivit lite hur vi ska ha i min press för dom som vill läsa

• nano86
    KatjaB skrev 2009-09-15 17:52:59 följande:
    min sambo jagar så vi har allt kött gratis, så det drar ju ner priset på maten rätt rejält. Tänkte göra tjälknul på älg. (som rostbiff fast lite mer vilt smak)
    Vilken "tur". Det blir ju riktigt lyxigt fast det är billigt för er
  • nano86
    Annso84 skrev 2009-09-17 15:48:40 följande:
    Hej hej!! vi räknar också med att klara oss på max 20000 kr, förhoppningsvis lite under så vi ka få med två nätter på hotell istället för bröllopsresa :)Kul att se att det är andra som också har "liten" budget. liten och liten, för mig är 20000 mycket pengar!
    Samma för mig, vi kommer hamna många tusen under det men vi ska ju inte ha nån mat och lokalen kostar 600 inkl porslin, dukar osv. Fast vi måste kemtvätta dukarna sen :-P
  • nano86

Vi kommer ha nånstans mellan 100-150. Vi kommer bara ha tårta och kaffe och det är öppet för alla. Sen fuskar vi lite och önskar oss inga presenter men gärna en tårta Vi kommer inte ha alkohol heller.

Som slutsumma kommer vi hamna under 10 000 utan problem.

• nano86
    Tausen skrev 2009-09-28 15:52:23 följande:
    Jag satt och gjorde budget...men vad tusan kostar en bukett då? Frågade runt lite på stan och det lär på dem som att man var tvungen att lägga 1000kronor minnst. Jag har nu budgeterat 650:- (tycker jag är jätte mycket för en blombukett) Hur mycket skall ni lägga och vad får ni för det?
    Jag -tror- att jag kommer lägga runt 300 på bukett och köper den dan innan/samma dag. Det får lixom bli vad det blir för dom pengarna, är väldigt okräsen så länge det inte skär sig med min klänning som ska vara i typ plommonlila Vill inte ha nån stor bukett heller.
  • nano86
    Bluebride skrev 2009-09-28 18:06:21 följande:
    en vit och mörklila bukett då kanske?
    Kanske Vill gjärna ha en liten som går helt i vitt, eller nästan helt i vitt men finns det fina lila blommor då så varför inte....
Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här