Inlägg från: Bluebride |Visa alla inlägg
  • Bluebride

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Här tycker jag vi samlas vi som ska ha en maxgräns på 20.000:-. Jag i alla fall hoppas att vi kommer under det. Tror i min budget jag gjort här på BT så ligger vi på runt 16.000:-. Resa tänker vi inte ta än, om inte annat ingår det inte i budgeten, vi ska önska oss bidrag till resa istället.

Sen får man väl säga att jag har tur som har ett inställt bröllop bakom mig och har faktiskt inte sen dess hittat ngn annan klänning, jag har hittat min klänning med stort K, så det enda jag har fått köpa till är min underkjol och den köptes nu för ett par dagar sen.

Alla är välkomna. Själv ska jag gifta mig 2010-05-22 PINGST!!!!

• Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
  • Bluebride

Välkommen.
    Samma som här då. Lite lyxkänsla.

connys hjärta skrev 2009-09-15 16:50:39 följande:

Men då hänger jag på! Gifter mig oxå i pingst!!Med ett hus från 1780 blir det inge dyrt bröllop för oss,utan en budgetvariant jag ska försöka få lite lyxkänsla på*S*
  • Bluebride

har väl ca 8-9.000:- kvar att lägga ut.

• Bluebride

här är det väl max 10.000 kvar att lägga ut. tror vi kan få köttet gratis

• Bluebride

här är det ring, mat, dryck och porto, gubbens kläder också

• Bluebride

största utgifterna är ring 2400:-, mat ca 1000:- (om vi får köttet gratis), dryck ca 500:-

• Bluebride

vi kommer inte ha sprit, då jag inte får dricka och sen får vi inte ha sprit i lokalen.

• Bluebride

är jag ensam om att inte ta kuvert avgift? jag tycker inte om ideén alls, det tar emot att begära det.

• Bluebride

hur många kycklingfiléer går det åt 50 pers? Kyckling är väl ok att bjuda på, men vad ska vi göra för sorts kycklingrätt?

Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här