Inlägg från: vi är tre |Visa alla inlägg
  • vi är tre

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

hoppar in jag med. pengar finns men känns som de finns annat hål att stoppa dem i. lite svårt att förstå varför man ska lägga flera 10tusen vissa över 100. vi funderar på bara fika med familjen. eller så buffé. men så billigt som möjligt. sen kommer ju mina kläder och ringen kosta men letar efter begagnat.

• vi är tre

får köpa sprejfärg och ha på blommorna eller krukorna. silver tänkte jag =)

• vi är tre

vi har bestämt oss för att gifta oss. ser ut som den 4/9 2010. men vi har inte bokat nått. vet inte alls hur vi ska ha de om vi ska bara ha familjen, om vi ska best/tärna. vad vi ska bjuda på eller nått. ringen vet vi på ett ungefär. jag vill bjuda några vänner men han vill inte. de är så mycke man ska tänka på =)
    kommer bli jag som kommer göra allt de vet jag. så de är nog dags att börja.

• vi är tre

sambon funterar på att bara bjuda familjen och ha fetsen hemma. långbord i vardagsrummet(vid bra väder ute). har små barn som kommer vara med och kan bara gå och lägga sig och ingen behöver missa festen. vad tror ni om de?? billigare kan de ju inte bli men de är lite tråkit också. lite som man brukar ha när någon hälsar på.
    själv kan jag tänka mig hemma fast då i tält, men vill gärna bjuda några vänner men då blir väll dem som inte blir bjuden "sura".

• vi är tre
    Frulle skrev 2009-11-03 12:13:24 följande:
    Men varför har man en fest som man MÅSTE hålla så billig som möjligt om man egentligen inte vill ha?!Vi är tre: Du säger ju att det känns tråkigt!En bröllopsfest är något unikt och speciellt!! Ha inget som är tråkigt!
    jag menar inte att festen är tråkig utan kanske vara i huset, de känns för mig vanligt. men som lexiwed skrivar så kanske de kan bli väldigt mysigt om man piffar till de =)
Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här