Inlägg från: MrsTJ |Visa alla inlägg
  • MrsTJ

augusti 2010

Här är en till som HOPPAS på att bli gift Augusti 2010. men jag väntar fortfarande på "den stora frågan" och anar att den kommer i mitten av okt. någon gång. frågade själv i somras men jag tror att det kränkte hans manlighet lite, så han bad mig vänta.. ;) och nu väntar jag..

• MrsTJ
    Paja skrev 2009-10-12 22:10:18 följande:
    MrsTJ: Har den stora frågan kommit än? Vi är ju snart i mitten av oktober??-nyfiken-
    här hemma väntar vi fortfarande med spänning, men jag anar att det är i slutet av nästa vecka... den som lever få se! :) själv preliminär planerar jag lite medan jag väntar.. tragiskt? :P
  • MrsTJ
    marlinire skrev 2009-10-14 19:04:03 följande:
    MrsTJ - fingers crossed! Vad är det som far dej att tro pa slutet av nästa vecka, om man far vara lite nyfiken?
    jämn födelsedag på torsdag nästa vecka, precis en vecka kvar! och när jag frågade själv "sabbade" jag hans planerade tidpunkt lite, så jag tror att han vill ah det speciellt. och ja, han verkar vara lurigare än vanligt.. vi får se. men jag erkänner att jag nog blir besviken om jag har fel :)
  • MrsTJ

en dag kvar.. tyvärr tror jag att mina aningar har varit felaktiga. men vi får se, den som väntar på något gott,väntar aldrig för länge (säger de iaf...)

Svar på tråden augusti 2010