augusti 2010
Här är en till som längtar till augusti 2010! I torsdags bokade vi kyrka och lokal, vi fick 7 augusti som vi ville!
När ska ni andra skicka ut inbjudningskorten?
Här är en till som längtar till augusti 2010! I torsdags bokade vi kyrka och lokal, vi fick 7 augusti som vi ville!
När ska ni andra skicka ut inbjudningskorten?
Vi gifter oss också i Stockholm, den 7 augusti =) Vi har bokat Ekerö och har festen i deras hembygdsgård, håller med om att lokalletandet i Stockholm är svårt, kändes nästan hopplöst ett tag innan vi bestämde oss.
Jag har precis köpt papper till inbjudningskorten så längtar jag tills jag ska börja göra dem.
Hur går det för er med fotografletandet? Vi letar också, det är verkligen en djungel!
Tack vad snällt! Vi har faktiskt inte bestämt den posten än =) Den ökar ständigt.. Först tycker man 5000 är mycket sen tycker man 7000 är mycket och sen blir gränsen 10000.. du vet hur det blir =)
Jag gick också till panduro för att få inspiration och kom hem med papper till inbjudningskorten =)
Vi har bokat kyrka, festlokal, kollat upp men ej bokat catering, har frisör/makeup, transport för oss, är på g att beställa klänning och skor och har möte med fotografen nästa vecka..
Så en bit har vi kommit iaf =)
Välkommen ankungarna, vi gifter oss också den 7 augusti och vi funderar på att skicka inbjudningarna i mars.. hur tänker ni? Tycker också det är jätte svårt..
Askungarna, det tror jag blir bra. vi funderar ju också på mars eller så..
Cylt, hur gick det med fotografen? Vi har ev en på gång som verkar jätte bra utifall ni inte hittat något än?
Nu har vi bokat fotograf! Känns så skönt! Det blev studio104.se
Jag kan varmt rekomendera dem, de är så himla trevliga och tilmötesgående.
Hur går det för er andra?
Å, där var vi på bröllop i somras. Det är så vackert där!
vi är tre skrev 2009-12-02 19:38:53 följande: