• Emma87

    Behöver hjälp med inbjudningarna...

    Hej!

    Jag hade tänkt att jag skulle göra inbjudningarna själv, och har kommit fram till hur jag vill att dom ska se ut, men för att detta ska gå behöver jag gem som håller ihop pappret, vill självklart inte ha vanliga tråkiga som man använder till vardags. Någon som vet var man hittar lite roligare gem, kanske i andra färger eller nått??

  • Svar på tråden Behöver hjälp med inbjudningarna...
  • BlomAnna

    Du kan sätta pärlor eller liknande på vanliga metallgem för att snygga till dem lite...

  • Emma87

    Ja det kan man ju göra :) Nån som har fler ideer?

  • Nyårsdagen2011

    det finns fina gem - formade som hjärtan och allt möjligt. kolla i affären :)

    lycka till!

    man kan sy ihop papper också.

  • MariaÅGustav

    Panduro brukar ha lite kul gem har jag sett.
    Jag avr inte nöjd med dom iof så jag böjde till egna av metalltråd. Gjorde av mall som ett hjärta och böjde efter det. Kul, men det tar ju lite tid.
    Lycka till!

  • LisasFanclub

    Åhlens och Lagerhaus har lite annorlunda gem

  • Emma87

    Tach för förslaget, Har sett att Åhlens har ju hur mkt bra saker som helst på sistonde som man kan använda till bröllopet :) Lagerhaus däremot va ett tagsen jag kollade in på, får nog göra det nån dag.

  • Mrs Opp

    Nu vet jag inte hur din design ser ut, men jag har sett många använda klämnitar för att fästa ihop papper. (huvus med två "ben" som förs igenom hål i papperet och viks ut på baksidan). Kan detta vara något? Panduro har sådana här:
    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=POS&SIDNR=1

  • leia05

    Det finns massor av olika gem på scrapbookingbutiker! Sök på scrapbooking på google så kommer du att hitta!

  • LisasFanclub

    Just det, har flera sidor i vår ibjudan, och jag använder brads.
    Det ser väldigt festligt ut och finns i massor av olika färger och former..!

    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=360704

  • Emma87

    Tack Tack för alla tips, nu börjar det bli svårt att välja vlka jag ska ha :) Får se vad min man tycker :) TACK!

  • Mrs Ida

    scrapbooking är jätte kul =)

Svar på tråden Behöver hjälp med inbjudningarna...