JUNI 2010
Är det någon mer därute än jag som ska gifta sig i juni nästa år?
Är det någon mer därute än jag som ska gifta sig i juni nästa år?
Åh vad kul att det var fler som gifter sig i Juni,
Vi gifter oss den 12 juni! , vi kommer att ha vigsel och fest på samma ställe, vi bor i Kalmar och kommer ha bröllopet på Bo Pensionat på Öland. Gästlistan är till 98% klar, skorna och tårtbrudparet är inköpta. Annars så är det bara massor av ideer som flödar. Håller just nu på och kollar på olika sätt att göra inbjudnings kort på. Samt att försöka välja färger till bröllopet.
Jag tar mig friheten och gör en såndär heroisk lista hihi så är det bara och ändra den när det behövs....
5 juni
MallaA gifter sig i Visby
BrideBecks gifter sig vid Vätterns sydliga udde
Trollia
05juni2010 gifter sig i Göteborg
April 99
12 juni
Bischi gifter sig i Göteborg
Chachounette gifter sig utanför Kristianstad
Gumzan Vickleby gifter sig på Öland
19 juni
Tausen
5 juni
MallaA gifter sig i Visby
BrideBecks gifter sig vid Vätterns sydliga udde
Trollia
05juni2010 gifter sig i Göteborg
April 99
12 juni
Bischi gifter sig i Göteborg
Chachounette gifter sig utanför Kristianstad
Gumzan gifter sig på Öland i Vickleby
19 juni
Tausen
Välkommen fallon, skriv in dig på listan om du vill.
Bischi: en del av vår släkt vet datumet redan, andra får vänta på inbjudan. Man vill ju hålla det lite hemligt hihi
Är det någon mer än jag som fundrar på att beställa klänning från Kina? Jag har sett några fina LandyBridal
de klänningarna du hyr eller köper i affären är till 90% beställda i Kina fast av företag. Så det är "samma" klänning. Några av försäljarna på Tradera eller sidor på nätet köper just från Kina företagen fast man får lägga några tusen lappar till då :)
Båda Milly o Landy syr upp efter bild, fast jag har inte hittat WOW klänningen på bild heller :( suck har hittat såna som är fina och som jag kan tänka mig.
Så min plan är att gå till affären (finns bara en här i Kalmar) och prova lite för att se vad man passar i osv.
Jag har inte hört någon som har varit missnöjd med Landy eller har du det? Men jag har hört mycket gott om Milly, det hade varit bra om de hade haft fler tärnklänningar dock. Jag ska betala min tärnas klänning för att hon ställer upp såå mycket med smink och hår och pyssel....
Hihi ååå det finns så vackra klänningar som kostar så mycket, om man vore miljonär vad enkelt det skulle va :)
Men nu är inte så fallet, jag tänker köpa från ett av Kinaföretagen som syr upp klänningar. Så jag tänker max lägga 3500 med underkjol inräknat. Först var jag lite skeptiskt men jag har läst mycket omdömen här på forumet och det verkar ok. 95% verkar nöjda.
Denna har jag kollat in men jag vet inte riktigt :
www.landybridal.com/Product/Pro3119.html