inte ofta jag skriver med nu ska jag få med allt :)
vad glad jag blev att gumzan och torilla sa JA på att de inte kommit så långt.
Jag har kommit in i en fas där jag börjar bli stressad att ajg inte hinner planera så mycket som jag trott, med renovering och 2 åring går tiden så snabbt...men så pratade jag jättelänge med en av mina bästa kompisar om allt kring bröllopet o hon hade funderat mycket på ex. inbjudningskorten så nu ville hon att vi skulle sätta oss och fixa o trixa lite och då känner jag mig lugnare igen...med hjälp av henne kommer jag komma någonstan. hon behöver inte renover(de är klara) och har inga barn så hinner tänka de jag inte hinner...skönt!
ny bröllopsklänningsaffär att kika i eftermiddag :)betar av dem successivt...finns ju några i gbg trakerna...
ang.bröllopsresa och graviditet: skulle inte rekomendera,ur min erfarenhet, att vara gravid och resa, då jag knappt orkade något, mådde illa konstant och kunde inte äta de första veckorn och sen kom rejäla foglossningar resterande månaderna. Så du låter klok Plutten som planerar lite :)
bröllopsresa kan man självklar ha lååångt senare tycker jag. Är inne på att ta det sommaren efter eller så, då vi kan ha fått ihop en större slant och inte skjuta upp möjligheterna att bli gravid snabbt efte vigsel (känns lagomt med ett barn nr2 sen). men vill nog ta en weekend iallafall, så det blir nått iaf!