• Kärlekssten

Bra fotograf i sundbyberg,solna, bromma som kan rekomenderas?

Någon som känner till/användt sig av en bra fotograf för bröllop i Sundbyberg, solna eller bromma?

//Kärlekssten

• Svar på tråden Bra fotograf i sundbyberg,solna, bromma som kan rekomenderas?
  • gladies

Hej!

Har pratat med Anneli Larsson Solna, har studio på Kungsholmen. exempel på bilder finns på hemsidan www.cinaoannelifotografer.se/. Mycket trevlig och tillmötesgående. Kan rekommenderas så här långt iallafall.

• Felixian

Marit Solblad på VI-foto. Hon utgår från Västerås men gör gärna jobb i sthlmtrakten med.

vi-foto.se

hon lägger dock upp mer bilder på facebook av någon anledning. Så leta rätt på vi-fotogruppen där.

Glad, sprallig och innovativ.

Vi ska själva ha henne på vårt bröllop.

• JoPe2009

Vi hade en fotograf som vi är supernöjda med, Linda heter hon! Vårt bröllop var inte där men när vi var på bokningsmötet var vi hos henne i Solna.

Vi har tackat nej till att vara med på hennes blogg men där finns det i alla fall en massa andra bilder, www.fotograflindisima.blogspot.com . Hon har en hemsida med information också men där verkar hon inte uppdatera med så mycket bilder.

• Kärlekssten

Tack för alla tips, jag ska kolla upp länkarna

• Kärlekssten

Vilka fina bilder....

• Kärlekssten

en glad gubbe skulle det ju vara.....

• Hjartafró
    Kärlekssten skrev 2009-10-15 22:09:42 följande:
    Vilka fina bilder....
    Vi är väldigt nöjda! Jakob var med hela dagen, men märktes knappt, vilket jag tycker är en fantastisk egenskap hos en bröllopsfotograf.

Dessutom var han enligt min mamma "både snygg och trevlig", inget dåligt betyg det heller, även om det inte påverkar bilderna så mycket.
  • USB

Håller med om Felixian om att Marit på Vi-foto i jätte bra, funderar på henne också!

• Leo

Vi hade en kanon fotograf på vårt bröllop. Jenny Dahlberg heter hon. Hon var väldigt trevlig och jättelätt att arbeta samt att hon hade ett bra pris. Kan varmt rekommenderas.

Hennes hemsida www.jennydahlberg.com 

• CiaLia

väldigt duktig och ambitiös fotograf i sumpan, han heter christian gustavsson, kolla hans sida för kontakt christiangustavsson.com.

Han är flexibel och jag tror inte att han är så fasligt dyr heller. Lycka till!

• ClaraH

Undrar lite hur mycket det kostade och hur lång tid ni fick för det priset?

Svar på tråden Bra fotograf i sundbyberg,solna, bromma som kan rekomenderas?