Björnisarna skrev 2009-10-19 21:09:34 följande:
Ok, trist att det inte fanns ngt för dig på Änglalikt :( Stallet i Vännäs? Det har jag inte hört talas om ,kanske värt att kolla upp!:) Biobiljetter tycker jag är bäst, biofantast som jag är :D hehe
Jag har köpt min klänning på stallet i vännäs. Kom dit enbart för att PROVA modellerna då jag inte var speciellt intresserad av märket NIXA men tjii fick jag då jag hittade min brudklänning för 4000 kr. Ägaren var lite skum i början och bara bad mig klä av mig allt mitt framför henne och jag blev lite rädd för henne i början men efter ett tag förstod man hennes humor och vi blev vänner. (efter att jag gett henne 4000 kr blev vi bästa vänner) ;) hahahaha...
Nu ska den bara sys om och hon ska stryka den och allt det där sen är den redo att användas i sommar. Kan rekommendera Stallet faktiskt. De har inte många klänningar av vad jag såg men man kan hitta sina gudkorn. Högtidskläder kan jag också rekommendera. Har vart där 2 ggn och provat klänningar och fått väldigt bra service. Tyvärr blev det inget köp där men Mannen kanske gör sitt köp där eller på stallet. 1500 kr skulle de ha för att hyra ut klädsel på stallet. Hela klädsel för mannen då alltså.