Vigsel i Växjötrakten?
Här kan alla vi som ska gifta oss i Växjö med omnejd tipsa, inspirera, varna och stötta varandra!
Hur långt har ni alla kommit i era planer?
Här kan alla vi som ska gifta oss i Växjö med omnejd tipsa, inspirera, varna och stötta varandra!
Hur långt har ni alla kommit i era planer?
Hoppar gärna på tråden, ska gifta mig i Tingsryd, 4 mil söder om Växjö, den 31/7 2010.
Vad skoj Vimset! Själv ska jag gifta mig 3 juli 2010 strax norr om Växjö.
Hur långt har ni kommit i er planering?
De måste väl finnas fler än Vimset och vi som ska gifta sig i Växjötrakten nästa år?
Hej!
Ska gifta mig 14 augusti nästa år! :) Kul med en Växjötråd!
Vi har bokat kyrka, fotograf och lokal än så länge. Ni då?
Har också bokat kyrka och lokal. Bestämt tärna, bestman, toastmaster, fotograf (en av våra vänner). Sen har vi också bestämt ett färgtema för bröllopet. Vilken kyrka/lokal har ni bokat?
Vi har bokat kök 11 och kommer gifta oss i Härlövs kyrka ? Ni då? Vad ska ni har för färgtema? Vi ska ha rött och vitt , silver. Väldigt traditionellt! :)
Vi har med bestämt toasmadame, bestman och tärna.
Vi ska gifta oss i Gårdsby kyrka och ha festen på Osaby säteri. Vi kommer ha blått, vitt och silver som färgtema. Var ligger Härlövskyrka?
*puffar*
Inga fler Växjöbrudar?
Jag är blivande Växjöbrud, fast jag bor i Linköping!
Vi ska gifta oss i Sjösås nya kyrka i Viås den 7:e augusti 2010, och festen blir sedan i Sandsbro Sommarhem. Har prelbokat cateringfirma och håller just nu för fullt på med att leta klänning.
Vilken cateringfirma har ni bokat?