Är det ingen som HAR barn med på bröllopsfest?
För oss var det en SJÄLVKLARHET att bjuda med sig barn! Vi skulle aldrig någonsinn i vår vildaste fantasi utesluta barnen i ett sådant stort och festligt evenemang som bröllop!
Vi älskar barn och har barn själva, och ärligt talat så är detta en familjefest med nära och kära, och detta inkluderar även barnen. Utan barnen skulle man inte känna att alla var på plats och att det "fattas" viktiga personer (dvs. barnen)Deras närvaro betyder så oerhört mycket för oss!
Och som några skriver att "alkohol och barn inte går ihop". Det stämmer väl till viss del. Men vi hade ett bröllop som inte var en "fyllefest". Jag kan förstå om man ska ha en riktig "fyllefest" med MASSA alkohol så är det inte lämpligt att ha med sig barn.
Vi är ju nu en familj som alltid gör saker tillsammans med vårt barn och det gör även mina släktingar, dom inkluderar alltid med sina barn. Det kanske har något att göra med uppfostran, jag är uppvuxen med att vi barn ALLTID var med när föräldrarna var bortbjudna någonstans. Det var så roligt och inget som var jobbigt eller något som vi "led" av.