Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
nix- såg att det var lördag. trodde det var söndag. skall kolla med mamma, R o tonårs A
nix- såg att det var lördag. trodde det var söndag. skall kolla med mamma, R o tonårs A
usch vilket sätt att vakna. Hoppas hon kryar på sig snabbt
va kul med dagisplatsen. Det är ju perfekt avstånd. Vad sa de på jobbet förresten?
det känns ju som våren kommer att bli mer positiv ur arbetssynpunkt. Bra tajming
trevlig helg på er.jobbat hemma idag. varit lite seg o trött. förkylningen vill liksom inte släppa men en dag i ultrarapid har gjort gott
tezz- kul att du gillade.
skönt att höra att bree är tillbaka
Linum- en blogg i din anda mallasmemoarer.blogspot.com/2009/11/jag-ar-inte-forvanad.html
god morgon
igår blev det sushi och spel hemma. Orkade inte göra många knop. Idag skall jag på middag o konsert- tur att jag blir bjuden för jag skulle verkligen aldrig komma på idén att gå på Cliff Richard sjävl. Han måste ju vara 100 år
God morgon
Bauti- BTL är det bolag som fanns före Schenker. Då hette transportbolaget BTL. Bolagsnamnet finns fortfarande kvar- jag är anställd av BTL
Välkommen Tezz- så bra att det var en rolig helg i det stora hela
Fika? ja gärna. vad sägs om lite adventsfika den 6/12?
Nibla - yoga ikväll men borde vara hemma vid 20.00. Om inte annat kan jag komma förbi i helgen
jag mejlar runt o ser när vi kan fika
Mornings
här händer inte mycket- jobb o slappande hemma är väl det som händer.
Linum- hon svarade på mejl igår men hon är väl uppslukad av storstaden