Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 14!
Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!
Tiden går fort när man har kul. Dax för ny tråd!!
Inte läge just nu att förhandla om lön, tydligen efter nyår.
Jag tror att han är för snäll, att han tar på sig för mycket för att visa framfötterna. Sen är de väldigt underbemannade så det är ju inte bara han som jobbar mycket.
Och när jag påpekar att det faktiskt inte är skoj när han kommer hem efter att L gått och lagt sig så får han skitdåligt samvete och säger att han inte vet hur han ska räcka till. Och jag vill ju inte att han ska må sämre..... Men jag klagar på hans jobbsituation för att jag är orolig för honom också. Orolig över att han ska klappa ihop......
Han är så slutkörd på kvällarna när han kommer hem att han i stort sett äter middag, kollar en stund på TV och går och lägger sig, och då är inte ens klockan 21. Just när jag är som piggast och vill ha igång en diskussion som inte innefattar Teletubbies, mellanmål, klappa kissen, vad säger vovven, etc......
Usch vad tråkigt det låter... Jag hoppas verkligen att det löser sig snart så att ni mår bra allihop. Aldrig kul att inte räcka till - för någon...
Jag hade varit orolig jag med.
Det är precis det jag menar med att inte kunna säga nej. Man vill vara snäll etc. Har en arbetskamrat som precis har gått in i väggen för att hon inte kan säga nej på rätt sätt. En suck och ett ryck på axlarna är inte tecken nog på att man inte hinner...
Kram
nu har jag kommit på vad jag skall ha på mig på lördag. Enormt långsökt o jättekul tycker jag... R tyckte det var urfjantigt
Ab, då är det säkrert jättebra!!!
Ab: Blir nyfiken på din utstyrsel...
Abbe: Låter intressant! Själv ska jag ha vanliga jeans på mig... kommer kanske tom. vara "underklädd" (är det ett ord??) beroende på vad du ska ha på dig, !
Nibla: Jobbigt med den balansgången. Hoppas att det löser sig innan han slitit ut sig!
Bauti,
Inatt har jag jagat BH:ar åt dig! Var runt i alla möjliga affärer för storbystade och förde in alla modeller i ett Excelark som jag sen skickade till dig. Pris, storlekar, färger, modeller, märke. Haha!
Idag är lillan lite febrig, så det blir en till hemmadag. *suck*
Och datorn håller på att krångla. Batteriet brände i somras så man måste ha sladden i hela tiden, men nu stängs datorn av helt plötslig utan anledning. Måste köpa ett nytt batteri.....
Hej hej i stugan.
Nibla: Det låter inte kul. Nu förstår jag din status på FB. Det kanske inte var läge att försöka vara rolig då. Usch det är tråkigt. Förstår att du är orolig för han!
Ab: nu är jag jättenyfiken på vad du ska ha på dig.
Jag tror förresten att jag har jätte magnesiumbrist. Jag äter konstant choklad. Tyvärr har jag gått upp två kilo sen jag födde. Så det enda jag kommer i är fortfarande mina gravidkläder.
Så trött på att vara tjock. Inte för att jag gör nåt åt det. Så jag har egentligen ingen rätt att klaga.
Det ska bli himla kul o träffa alla på lördag. Och se hur ni har tolkat temat. Jag säger bara "think outside the box"!!!
ett tips att klä ut sig till. Konsums blåvita serie. Kaviartub kanske
Kan jag åka med någon på lördag?
Det ska jättekul att se er allihop på lördag. Ser fram emot blå potatis och vita köttbullar