Varför gifter ni er?
Kärleken, tryggheten, religösa själ, uppleva den underbara dagen o all dess innebörd o betydelse med sin älskade... finns många olika svar!! Va e ditt? =)
Kärleken, tryggheten, religösa själ, uppleva den underbara dagen o all dess innebörd o betydelse med sin älskade... finns många olika svar!! Va e ditt? =)
Man blir glad när man hör sånna fina meningar! Jag håller med er alla! Evig kärlek o trohet har jag redan lovat honom i mitt hjärta som Fårrävvör menar, men jag vill juh stå framför alla våra familjer, släkt o vänner o verkligen bevisa d till hela världen! Längtar oxå till att få bära hans namn o d ska jag göra så stolt! Jag vill ha han vid min sida hela livet, genom hinder o lycka, växa tillsammans, göra allt tillsammans! Kan inte vänta!
Ja d e nog en skillnad tror jag att gifta sej ung o efter en kortare tid.
Jag tror heller inte man får starka känslor bara för att man gifter er.
Jo släkten o världen vet såklart, jag vill bara ha dom där för att uppleva den fina dagen tillsammans.
Jag tycker d e jätteromantiskt samtidigt e d juh väldigt mkt juridiskt oxå, vilket jag inte tänkt på så mkt... kärleken tar över. Men d e klart att d e en trygghet juridiskt sätt oxå. Kärlek räcker juh inte allt tyvärr!
Hur blir d sen efter flera år? Jag vill juh va lika kär o förälskad som jag e nu. Har hört många ggr att folk har blivit mer som kompisar o inte "älskare". För mej e d självklart att jag o min blivande ska vara bästa vänner, men d e väl upp till en sj att hålla romantiken igång? Gör ni något spec för d lr finns d alltid där sen?
Haha ja jag vet =)
Jag vill oxå lova d inför Gudo få d "godkänt" o gå vidare efter d steget med att flytta ihop o skaffa barn o allt d där u know.
Hahaha ok... vad de deras anledning till d?
Jag känner igen d du säger av tidigare erfarenhet. D e klart man tjaffsar o så, jag tycker d e nyttigt o göra d då lär man sej mer om varandras personlighet, behov, värderingar osv. Men Shabbe e juh så himla lugn han håller inte med mej. Asså han e sååååå lugn!!! Ibland kan jag bli galen o verkar som en häxa framför honom! När jag e arg o tjaffsar så vill jag att den jag tjaffsar med tjaffsar tillbaka haha låter kanske konstigt men jag blir mer sur om personen e lugn! Jag e nästan helt motsatt mot honom, men vi kompletterar varandra =)
Efteråt känns d juh såååå underbart!
Haha gifta flickvän, va sött!
Flygande taxen skrev 2009-10-01 17:30:50 följande:
Hehe aa d kan man säga... men d e klart att jag heller väljer d än en bråkstake!
Finns d nånstans där vi inte skriver till varan?! Haha! Jag börjar nog gilla dej!
Ja eller hur! Hur kul e inte d?!! D e inte varje dag man får ha en fest med alla kära o nära där man sj står i centrum hehe! O resan, tänk va skönt o åka långt bort o inte behöva tänka påatt d e dyrt o så, för d gör inget på bröllopsresan, d e juh ba 1 gång så d e ok! Vart ska ni åka?
Romantiskt!!
Va kul! Vet ni vart ni ska adoptera ifrån?!
Va härligt att man fort e töntigt kär efter så många år. Hoppas d håller livet ut som Chris säger, att man blir ett kärleksfullt gamlingpar!
Asså guuud 20 cm skillnad hahah!!