Mars2010
vet inte om den fanns inne. Hon beställer från USA. Om den finns i rätt stlk så kommer den på ca 2 veckor. Å jag har väl ingen speciella mått så jag antar att den finns. Skickade iofs ett mejl (på knackig engelska) och frågade om hur det gick. Har pratat med hennes sömmerska och vi ska ev. släppa ut lite under tuttarna om det behövs. Och förstås fixa längden. De där sista justeringarna gör vi en veckan innan dagen D. Har lagt in en bild i mitt galleri. (tror jag ha ha)
Nä, bli less klänningen hade ju varit trist. Vad ska du ha för underkläder? Jag tänkte gå på IA här i stan och få hjälp prova ut. Hon är så himla hjälpsam och gullig där. Har aldrig haft så sköna bh:sar innan. Hörde en kompis säga att man ska ha röda underkläder om inte vill det ska synas under vitt?! Låter ju hel skumt.
Trist att inte ha nån att be, men du kommer ju bli as-snygg om du gör det proffsigt. Å sitta där och bara njuta
Vart tänkte du göra det? Ska du göra hår och smink på samma ställe?
Pärlor är fint. Och extra kul om de är nån historia runt det, jag har kortat av både mitt armband och mitt halsband. Hade när jag gick på scout-bal för lääänge sen.
Snitsigt med pärlor på klänningen... Å, du måste lägga upp kort sen när ni gift er. Jag är ju fröken nyfiken i en strut.
Jag fick en rejäl slant när jag fyllde år så jag tänkte gå till make up store och få en sminklektion tänkte jag... Har för mig att man får produkter i priset.
Å nu är jag dessutom arbetslös på heltid. Nu kan jag ägna tiden åt att ringa runt och dumma mig. Stackars Luleå... (givetvis hade jag hellre haft jobb men ja du fattar)