• svxrt

Luleåbrudar som skall gifta sig 20010

uppdatering
    jag har skickat iväg ringarna
    bokat tid med prällen
    ska ringa igen ang maten, kocken har inte hört av sig. Tror det blir kalaskulan i annat fall. Eller smaka eller lottas kök och matsalar.
    ska ringa ang. bröllopstårtan. Sambon tyckte vi skulle ta några extra bitar. Får höra vad de säger...

• svxrt

mars2010
    jodå, jag är nöjd. trots allt :) Blir säkert ännu nöjdare när allt små fix är klart.

Jobbar som resurs åt en pojke på en skola här i stan. Han är utåt agerande och behöver hållas koll på mest hela tiden.

Men å vilken bra present! Jag har inte kommit till tårtbiten än. Kocken hade visst personliga problem så tyvärr har vi tvingats tänka om. De löser sig, vi beställer från lottas kök och matsalar. Ska ringa på onsdag! De var jättetrevliga när jag pratade med dem sist.

O, roligt med att beställa ring. Hur har du tänkt den ska se ut? Hur ser din förlovningsring ut?

Ska ni till USA? Jag har lite dålig koll.

Roligt med boleron, jag ska låna av en kompis som gifte sig för ngt år sen. Har fixat ljus grå skor.

Å jag vet gällivare är sjuuuukt långt bort. sambon jobba relativt ofta i kiruna när vera var liten. gaaaalett.

Vi har med fått papperna där ifrån.

Vad jobbar du med?

• svxrt

Mars2010
    Tack tack :) fast jag har börjat räkna ner till julledig och sen sjukskrivning. Tungt att jobba med magen i vädret. Men på fredag blir det julbord gott!! Jag ska äta tills jag blir blå ... ha ha.

Det blev Lottas. Jag ringde och fixade maten idag, blir klassiskt med oxfilé till huvudrätt och sen nåt litet att tugga på innan, ingen förrätt utan mer småplock... Laxröra på grovt bröd och gorgonzola på päron. Alla får två sånna plockisar var. Så vi hamnade nästan inom budget på maten trots allt. Stolt över mig själv. :) Jo jag gillar oxå kalaskulans mat men han jag pratade med där var så tradig att jag sket i det...