Inlägg från: kärahjärtanes |Visa alla inlägg
  • kärahjärtanes

Bilder på fina egentillverkade inbjudningskort

Hej hej!
    Tänkte fixa inbjudningskorten själva och behöver lite inspiration, nån som vill dela med sig av sina egentillverkade inbjudnignskort?
    Gärna tios på text med.

• Svar på tråden Bilder på fina egentillverkade inbjudningskort
  • kärahjärtanes

Tack alla snälla som tipsat.
    Jag tror det blir nån enkel stilrenform av något slag.
    Fortsätt gärna tipsa!

• kärahjärtanes
    Plutten2010 skrev 2009-10-02 13:46:57 följande:
    Vad vill du ha för typ av inbjudan?? Silren eller en del/massa detaljer?? Det är ganska brett däremellan.. =) Vi kör på det enkla och stilrena med ett vitt kort som man öppnar som två dörrar(kallas altarskåp). Kommer sedan ha ett ceriserosa papper som grund men själva texten ska skrivas på ett vitt papper som vi sätter ovanpå det rosa. Svårt att förklara.. =) Framsidan finns iaf i mitt galleri (även om bilden är dålig..)På den här sidan finns det en del textförslag;www.romance.se/StaticLayouts/ShowPicture.aspxHär finns lite saker som man kan använda sig av också;www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet*SL&LVL1=WEDDING&m=1
    Va så klart inne och kikade i ditt galleri =)
    Korten såg ut att bli söta. Hur fäster du ettiketten på kortet?
  • kärahjärtanes
    CeKe skrev 2009-10-02 14:01:20 följande:
    och du kan kolla i mitt galleri för att se våra =)
    Jätte fina! Ska nog norpa iden med att rama in med glitter
  • kärahjärtanes

Kommer bli jätte fint!
    Jag kommer nog ha rött i nån form på mina kort med, då det är alla hjärtansdag vi gifter oss på =)

wiicky skrev 2009-10-02 18:07:38 följande:
    Jag har lagt upp en prototyp av våra i galleriet. Namn på gästen i vitt och ett vinrött eller vitt organzaband knutet runt kortet ska dock vara med på framsidan på det färdiga kortet.
  • kärahjärtanes
    emelieochlinus skrev 2009-10-02 18:27:02 följande:
    bilder finns på mina hemmagjorda i mitt galleri. Fick många positiva kommentarer av gästerna.
    Dina va oxå jätte fina. Vart hittade du materialet?
  • kärahjärtanes
    Michis73 skrev 2009-10-03 01:27:19 följande:
    Mina hemmagjorda inbjudningskort kan du spana in på min bröllopsblogg..bilder finns även i mitt galleri...michellespassionbrollop.blogspot.com/2009/08/...
    ¨¨Oj oj oj cad du hade fixat =)
    Snyggt som attan allt i hopa, men det måste ha blivit dyrt?
  • kärahjärtanes

Känner mej lite efter här,
    vi kommer gifta oss i februari och jag har ff inte ens en mall till inbjudnignarna och vissa av er som gifter er långt efter verkar ha allt klart =O ska man ha lite panik nu?

Svar på tråden Bilder på fina egentillverkade inbjudningskort