Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Omgång 14

muffins
    ska din vän till finland för ÄD?

• nennesjuttioåtta

vår stavmixer ser ut som en variant av dildo men dildon ser däremot inte ut som en stavmixer. hewheheheh! Rolig historia!!

• nennesjuttioåtta

muffins
    inboxa mig då!

• nennesjuttioåtta

anne på grönkulla skrev 2009-11-18 18:51:55 följande:

hur gör man med folk som bara muckar med en?
    Vänder andra kinden till och sen sparkar men dem på pungen.

Eller?!?
  • nennesjuttioåtta

tjoho jag är på tjocken igen!

• nennesjuttioåtta

Tack!!!!! Plockade en prick från frysen och det gjorde susen i musen.

• nennesjuttioåtta

Mc2 hej!! Pricken landar i augusti!

Muffins och Vickan
    jobba lugnare tjejer! Ingen tackar er när ni går in i väggen utan de tar in en vikarie. *ser bestämd ut*

• nennesjuttioåtta

mv2
    8 års väntan, shit pommes frites! Jag har, efer 3 års väntan, 2 ivf och 1 FET (fryst litet embryo) äntligen fått äran att få bli mamma. Det är helt sjukt. Lycka till, nötandet är inte kul i längden, vet ni vad det beror på? Jag tror (egen spekulation) att vårt problem var för hårda skal, nu när de gjorde AH (skrapade på ytan på det befruktade ägget) så gjorde det susen i musen. Med tanke på hur mycket det är som ska klaffa tycker jag det är helt otroligt att det blir några barn överhuvudtaget.

• nennesjuttioåtta

alltså, jag vet varför nötandet inte blir kul i längden, hahahah, lite syftningsfel där... Sorry, du behöver inte svara om du inte vill.

God Jul på er alla!

• nennesjuttioåtta

Gott nytt år!!!
    Här har det kräksnöat hela dagen, jösses vad mycket snö vi har! Det är så himla vackert! Vi har åkt längd två dagar i rad, i förrgår i solsken och 15 minus, igår i -6 och lätt blåst men idag snöade det så mycket så vi tog en promenad istället, över 2 dm har kommit inatt och det fortsätter. Vi hade ju massvis innan dess också och vad skönt det känns i själen med snö!

Hoppas ni haft det bra!

Svar på tråden Omgång 14